Sponsor pojawia się na dziesięciolecie stadionu. Od środy (18 września) to Chorten Arena. Umowa opiewa na kwotę 4,055 zł netto, co daje 811 tys. zł w skali roku. Nazwa wyeksponowana zostanie na elewacji budynku. Sponsor będzie mógł oznakować obiekt wewnątrz.
Pierwszy mecz na Chorten Arenie białostocka Jagiellonia rozegra już w sobotę.
Zmierzy się z Lechią Gdańsk
Chorten Arena ma napędzać do rozwoju
- Stadiony świata od starożytności były pewnym symbolem. Tu, dobra energia zgromadzona na dole, rozchodzi się poprzez sport i inspiruje nas cały czas do różnych zadań i dużych wyzwań – podnosi Krzysztof Pakuła, prezes Grupy Chorten.
Przypomina, że Grupa Chorten współpracuje ze Stadionem Miejskim już od dłuższego czasu. Dlatego też zostanie sponsorem tytularnym jest niejako naturalną koleją rzeczy. – Wiemy, że stadion to perełka. Warto na tym stadionie być. Tu organizowaliśmy targi, tu cyklicznie organizujemy mecze naszej fundacji "Nie bądź obojętny:".
Wspomina, że pół wieku temu grał na płycie tego stadionu i pamięta, jak wtedy wyglądał. Obecny stadion to już inna arena, a różnica między starym a nowym stadionem jest ogromna. Zauważa, że Chorten jest też partnerem klubu Jagiellonia. Uważa, że nazwa Chorten Arena będzie napędzała Grupę do dalszego rozwoju i działań, by marka ta była coraz bardziej rozpoznawalna.
Sponsor na dziesięciolecie stadionu
- Mamy sponsora w formie rodzimego przedsiębiorcy, który konsekwentnie realizuje swoje strategie biznesowe i wszedł śmiało w skalę ogólnopolską. To firma, która stawia na rozwój. A my – jako spółka publiczna, realizująca zadania własne na rzecz gminy Białystok w zakresie sportu i kultury - też stawiamy na rozwój. Cieszymy się, że możemy wspólnie z Grupą Chorten realizować te zadania na rzecz popularyzacji i rozwoju sportu oraz kultury – podkreśla Cezary Mielko, prezes spółki Stadion Miejski.
Jak wynika z wyliczeń miasta podobne umowy opiewają rocznie w granicach między 550 tys. zł do 2,9 mln rocznie a podpisywane są na okres od dwóch do sześciu lat.
- To wielka, długooczekiwana przez nas chwila. Wiem, że poprzednie zarządy spółki Stadion Miejski prowadziły rozmowy, ale nie przeniosły rezultatu. Można powiedzieć, że sukces rodzi sukces. Jagiellonia jest mistrzem Polski. Na stadion miejski – na stadion Chorten Arena – przychodzi coraz więcej ludzi i właśnie mamy umowę i nazwę stadionu – podnosi prezydent Tadeusz Truskolaski.
Grupę Chorten w 2009 roku tworzyło 20 sklepów. Obecnie Grupa liczy około 2700 sklepów w całej Polsce. Stadion Miejski ma już patrona. To 42 Pułk Piechoty, od którego sekcji sportowej w 1920 roku zaczęła się historia białostockiej Jagiellonii.
Zmiany w prawie o sprzedaży alkoholu
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?