Adampol i Electrum złożyły prawidłową dokumentację i wezmą udział w negocjacjach, które ustalą pakiet praw przysługujących sponsorowi tytularnemu Stadionu Miejskiego. Kolejnym etapem będzie złożenie przez zainteresowane firmy ofert określających ile, te prawa, są dla nich warte. Wyłoniona w ten sposób firma zyska prawo do nadania oficjalnej nazwy największemu obiektowi sportowemu w naszym regionie.
- Pierwszy etap postępowania na wyłonienie sponsora tytularnego za nami, teraz czas na negocjacje. Trzeba wspólnie ustalić katalog praw, korzyści, które później będą podstawą do złożenia ostatecznych ofert przez zainteresowane firmy – mówi zastępca prezydenta Białegostoku Rafał Rudnicki.
Spółka Stadion Miejski procedurę wyłonienia sponsora tytularnego obiektu rozpoczęła już w sierpniu. Termin ostatecznego wyłonienia zwycięzcy postępowania uzależniony jest od czas trwania negocjacji.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?