1. Nieprawdziwe są stwierdzenia: „Spółka liczy, że wynajęcie kogoś innego będzie tańsze niż własna praca”, „Dlaczego spółka chce dać zarobić innej firmie, a nie obsłuży wydarzenie sama? Przecież pracuje tu aż 30 osób”, „Co ciekawe, liczy, że skorzystanie z usługi firmy zewnętrznej będzie tańsze niż wykorzystanie potencjału własnych pracowników”, „Stadion Miejski woli zapłacić zewnętrznej spółce i mieć pewność, że impreza się uda”.
Spółka jest organizatorem meczu towarzyskiego U-21, jaki odbędzie się na stadionie 13 października 2015 r. i nie zamierza nikomu zlecać organizacji tego wydarzenia. Na zewnątrz mają być zlecone jedynie dwa zadania: ochrona podczas imprez, w tym sporządzenie dokumentacji dotyczącej uzyskania pozwolenia na imprezę masową, oraz dystrybucja biletów, tak aby były one dostępne w możliwie największej ilości punktów sprzedaży. Takie działanie jest właściwe i naturalne u organizatorów dużych imprez. Rozesłane zapytania dotyczyły wyłącznie wyżej wymienionych dwóch zadań, a nie organizacji całego wydarzenia.
2. Nieprawdą jest stwierdzenie: „W Białymstoku organizatorem meczu jest PZPN i spółka Stadion Miejski. Dlaczego? Bo jak się nieoficjalnie dowiedzieliśmy stadionowa spółka chce pokazać, że poradzi sobie z taką imprezą.”
W Białymstoku organizatorem meczu jest spółka Stadion Miejski, ponieważ Polski Związek Piłki Nożnej wystąpił do nas z taką propozycją. Nigdy jej natomiast nie otrzymaliśmy od okręgowego związku piłki nożnej, co nas odróżnia od innych miast. Trudno czynić spółce zarzut, że propozycję przyjęła i podjęła się zadania.
Z poważaniem,
Adam Popławski
Prezes Zarządu
Bogusława Janowicz
Wiceprezes Zarządu
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?