Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

SpongeBob radzi. Kampania policji i Ministerstwa Zdrowia. (zdjęcia)

(mic, podlaska.policja.gov.pl)
SpongeBob będzie promował bezpieczeństwo na drodze
SpongeBob będzie promował bezpieczeństwo na drodze Fot. KWP Białystok
Chcemy uczyć dzieci bezpiecznych zachowań. Niewątpliwym atutem naszej akcji jest bohater kampanii, znany z kreskówek SpongeBob - mówi mł. insp. Mariusz Sokołowski z Komendy Głównej Policji.
SpongeBob będzie promował bezpieczeństwo na drodze
SpongeBob będzie promował bezpieczeństwo na drodze Fot. KWP Białystok

SpongeBob będzie promował bezpieczeństwo na drodze
(fot. Fot. KWP Białystok)

1 sierpnia, rusza ogólnopolska kampania społeczna "Bezpieczna droga z radami SpongeBoba", której celem jest ograniczenie liczby wypadków wśród maluchów w ich drodze do przedszkola i szkoły.

Kampania o takim wymiarze i formie po raz pierwszy będzie organizowana przez Komendę Główną Policji, Ministerstwo Zdrowia i kanał dziecięcy Nickelodeon.

"Bezpieczna Droga z Radami SpongeBoba" to ogólnopolska kampania społeczna na rzecz bezpieczeństwa w ruchu drogowym dzieci, poprzez zabawę i interakcję, wyrabiająca nawyk bezpiecznego zachowania dzieci na drodze w trzech obszarach: dziecko jako pieszy, dziecko jako pasażer auta i dziecko na rowerze.

Kluczem kampanii jest wykorzystanie popularnego bohatera kreskówki SpongeBoba Kanciastoportego znanego widzom kanału dziecięcego Nickelodeon.

Linia kreatywna akcji oparta jest w 100% na interakcji z odbiorcą. Kampania nie ma pouczać lecz w angażujący sposób zmuszać dzieci do myślenia. Zabawa polega na sztuce dokonania prawidłowego wyboru dotyczącego bezpieczeństwa w ruchu drogowym. Odpowiedzi na zadawane przez SpongeBoba pytania, skonstruowane są w dość humorystyczny sposób, tak by poza merytorycznym przekazem, dzieci miały okazję do robienia tego co lubią najbardziej, czyli śmiania się do łez.

Po raz pierwszy w historii polskiej policji w tak ciekawy dla dzieci sposób chcemy uczyć je o bezpieczeństwie. Rodzicom, nauczycielom i wychowawcom chcemy dać narzędzie, które w prosty, interaktywny dla malucha sposób pozwolą wybrać mu najlepsze, a co za tym idzie najbezpieczniejsze rozwiązanie. Niewątpliwym atutem jest tu bohater kampanii - znana z kreskówek postać SpongeBoba. - mówi mł. insp. Mariusz Sokołowski z Komendy Głównej Policji.

Ilość i jakość nośników, które zostaną użyte w kampanii, gwarantują dotarcie do większości dzieci w kraju.

Pierwszy etap akcji obejmie nośniki reklamy zewnętrznej na terenie kraju (300 bilbordów o wymiarach 6m x 3 m i 50 o wymiarach 12 m x 3 m).Drugi etap, który rozpocznie się we wrześniu, to działania prewencyjne oficerów policji, kampania prasowa i telewizyjna.

Więcej szczegółów dotyczących drugiego etapu kampanii poznamy już 1 września, podczas konferencji prasowej, która odbędzie się w Komendzie Głównej Policji.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na poranny.pl Kurier Poranny