Jesteśmy świadomi, że nowe technologie mają duży potencjał w dziedzinie handlu, dlatego potrzebowaliśmy rozwiązania, które skróci czas realizacji zamówień i jednocześnie pozwoli ujednolicić kanał dystrybucji tak, aby wszystkie informacje przechodziły przez jeden system, w tym przypadku, ehurtownię - mówi Grażyna Janowicz, dyrektor handlowy.
Głównym zadaniem ehurtowni jest usprawnianie codziennej pracy związanej z procesem zamówień oraz obiegiem dokumentów.
Jak zauważa Paweł Korniluk, dyrektor ds. logistyki, system ehurtownia umożliwił optymalizację szeregu procesów, jakie zachodzą w łańcuchu dostaw: począwszy od generowania ofert, poprzez obsługę spływających zamówień, zarządzanie promocjami oraz reklamacjami aż po kontrolę finansów. Wysyłanie faktur do sklepów w formie elektronicznej pozwoliło na zaoszczędzenie czasu oraz wyeliminowanie błędów, co z kolei wiąże się z redukcją kosztów.
Zarządzanie promocjami z wykorzystaniem ehurtowni odbywa się sprawniej - informacje o promocjach mogą być szybko przekazywane za pomocą powiadomień e-mail oraz sms.
Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?