Do końca marca gminy mają nadesłać zdjęcia i materiały promocyjne. Mają wskazać miejsca, którymi chcą się pochwalić. Tematyka jest różnorodna. Mogą to być zabytki, szlaki turystyczne, obszary cenne przyrodniczo czy kąpieliska.
- Mamy nadzieję, że tym razem odzew będzie większy. To bowiem już nasze kolejne podejście do tego tematu. Kiedyś próbowaliśmy, ale się nie udało. Teraz liczymy, że gminy zaangażują się w ten projekt - mówi Marzena Kamińska, dyrektorka promocji Urzędu Miejskiego w Białymstoku.
Informator ma zostać wydany w nakładzie około 20 tysięcy egzemplarzy. Koszt po podziale na wszystkie samorządy biorące udział w projekcie powinien zamknąć się w granicach 2-3 zł za jedną mapę.
- Będziemy starali się wydać informator jeszcze w tym roku. Ale czy uda się do wakacji? To założenie raczej optymistyczne. Oprócz prac związanych ze złożeniem informatora w jedną całość, czeka nas procedura przetargowa. A to pewnie znacznie wydłuży czas realizacji całego projektu - tłumaczy Marzena Kamińska.
Nie wiadomo jaką formę ostatecznie będzie miał informator. Decydować o tym będzie specjalny zespół. W jego skład wchodzą przedstawiciele samorządów biorących udział w projekcie.
Czytaj e-wydanie »Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?