Sieńko i Syn. Rośnie zainteresowanie marką Volkswagen

.
Rok 2016 w regionie podlaskim rozpoczął się dla marki Volkswagen bardzo dynamicznie: sprzedaż samochodów w postaci m.in. nowego Passata, Tourana, wciąż świetnie sprzedającego się Golfa czy też lada dzień zaprezentowanego nowego Tiguana przerosły nasze oczekiwania.

Samochody marki Volkswagen swoim świetnym wykonaniem zbliżają się bardzo szybko do aut z segmentu Premium, jak Mercedes czy Audi, daleko w tyle zostawiając marki klasy średniej, których już nie można nazwać bezpośrednią konkurencją. Zauważyliśmy, że dla poszukujących nowego auta coraz bardziej liczy się komfort jazdy, bezpieczeństwo podróżowania, niezawodność i jakość wykonania. Zainteresowani zakupem nowego auta są świadomi swoich potrzeb: coraz bardziej przywiązują się do systemów poprawiających jakość jazdy, ale także oszczędzających czas i pieniądze.


Jak więc to możliwe, że obserwujemy wzrosty pomimo, że auta takiej marki są nieco droższe od tych z tego samego segmentu, który oferuje rynek?

Tutaj dba o nas producent. W dzisiejszych czasach kierowcy zależy na niezawodności i komforcie auta w trasie, stąd też klient podążając za swoimi potrzebami, wybiera leasing lub kredyt, mając pewność, że po kilku latach będzie mógł wymienić auto na nowe bądź odkupić je na warunkach ustalonych przy zakupie. Taka opcja staje się coraz bardziej powszechna. Dodatkowo możliwość doboru wyposażenia w cenie auta, poprawiającego komfort jazdy sprawia, że klienci decydują się na wybór naszej marki.

Samochód zatem przestaje być już tylko zwykłym pojazdem z kierownicą i czterema kołami- dla poszukujących nowego auta coraz bardziej liczy się wygoda jazdy, bezpieczeństwo podróżowania, niezawodność i jakość wykonania. To tak, jak gdyby w dzisiejszych czasach użytkować tradycyjną komórkę, kiedy smarfon stał się nieodłączną częścią życia i komfortu. Takim smartfonem w branży motoryzacyjnej stała się marka Volkswagen.

Sukces sprzedaży zawdzięczamy też białostockim firmom, które biorąc przykład z firm warszawskich czy poznańskich, wybierają auta, których wartość z roku na rok nie spada tak drastycznie, jak w przypadku innych marek. Obserwując wybory naszych klientów, cena zakupu schodzi na drugi plan, a najważniejsza jest tzw. wartość rezydualna przy odsprzedaży - dopiero wtedy zauważalny jest realny koszt auta, czyli różnica między zakupem a sprzedażą, a w tej kwestii marka VW jest liderem. Co chwilę podpisywane kontrakty na dostawę nowych aut pokazują, że na pozór niewielki dealer na Podlasiu potrafi cenowo dorównać największym firmom w Polsce.

Warto zaznaczyć, iż firma Sieńko i Syn jest także w czołówce na lokalnym rynku pod względem zadowolenia klienta z obsługi, notując tym samym ogromy wzrost zainteresowania. Jest to z pewnością zasługa pro klienckiego nastawienia samej firmy oraz młodego, dynamicznego zespołu sprzedażowego. Sprawdzić to może każdy, kto zdecyduje się przyjść na jazdę próbną. Podsumowując: świetny, bezawaryjny produkt, obsługa na najwyższym poziomie oraz świetne programy finansowe, to nasz przepis na sukces, i cieszymy się, że wytrwała praca daje nam takie rezultaty.

Wideo