Tesco, Biedronka (Jeronimo Martins Polska) i Grupa Eurocash wpadły na pomysł by ułatwić realizację zakupów w ich sklepach. Zoorganizowano kampanie z myślą o nich pod hasłem Czas na pomaganie seniorom 65+.
Pierwszeństwo przy kasie i przy wejściu do sklepu wobec starszych osób to doskonały pomysł, szczególnie w obecnych czasach. Ma to na celu zjednoczenie seniorów potrzebujących pomocy w zrobieniu zakupów z osobami, które mogą pomóc. Potrzebujący seniorzy, jak i wolontariusze chętni do pomocy zgłaszają się do tych sklepów. Następnie jest weryfikacja, czy w sąsiedztwie potrzebującego seniora zgłosił się wolontariusz gotowy zrobić zakupy osobie starszej. Jeśli tak jest, dana sieć dzwoni do seniora i przekazuje numer telefonu wolontariusza seniorowi i to do niego ostatecznie należy decyzja, czy skontaktować się z wolontariuszem. Na koniec obie osoby uzgadniają między sobą szczegóły dot. zakupów.
Sieć sklepów Biedronka chce dbać o bezpieczeństwo klientów. ...
Oprócz tych trzech firm, sieć sklepów spożywczych ALDI również wspiera w czasie epidemii. Sklep przekaże produkty o łącznej wartości 150 tys. zł. Trafią one do szpitali i sztabów kryzysowych w różnych województwach.

Strefa Biznesu: Jaką decyzję podejmie w grudniu RPP?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?