1/2 Zamknij

Przeglądaj również za pomocą strzałek na klawiaturze Następne

Kiedyś to było! W czasach gospodarki planowanej, za cały marketing często odpowiadał szyld nad wejściem do firmy, uzupełniony ogłoszeniem w radio lub gazecie. Przy ciągłym braku wszelkich produktów, wydatki na reklamę były nieadekwatne do krajowych realiów. Wszelkie Social Media i kampanie marketingu szeptanego dokonywały się w ramach dyskusji prowadzonych w niekończących się kolejkach, a opinie o produktach wymieniano zazwyczaj przy filiżance kawy zbożowej. Czasy się jednak zmieniły i firmy muszą się dostosować do nieustannej presji rynku. W niniejszym artykule chcemy przybliżyć podstawowe zagadnienia związane z marketingiem internetowym, aby czytelnik mógł dokonać bardziej świadomych decyzji dotyczących wydatków mediowych. Wróć do artykułu

Najnowsze wiadomości

reklama

Polecamy