Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Seminarium dla branży budowlanej. Rekomendacje i umiejętność komunikacji przydatne w sprzedaży produktów

peż
Agnieszka Burzyńska
17 maja br w Villi Tradycja przy ul. Włókienniczej 5 w Białymstoku odbyło się seminarium organizowane przez Wschodni Klaster Budowlany dla pracowników działów handlowych firm z branży pn. „Skuteczna sprzedaż polskich produktów budowlanych”.

Swoją wiedzą podzielili się z uczestnikami spotkania dwaj świetni fachowcy: Paweł Borecki i Lechosław Chalecki.

Paweł Borecki, autor książki „Pułapki nie tylko w biznesie” oraz wielu publikacji w dziedzinie budowania zespołów sprzedażowych i skutecznych strategii marketingowych. Uznany trener i wykładowca. Ma na swoim koncie wiele nagrań szkoleniowych w tematyce skutecznej sprzedaży i rozwoju osobistego. Twórca systemowych rozwiązań sprzedażowych, mówca motywacyjny. Laureat prestiżowego konkursu Polish National Sales Awards „Profesjonalny Sprzedawca Roku” w kategorii „Menedżer branży MLM”. Członek klubu TOP Liderów ML. Członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców. Członek komisji rewizyjnej Polskiej Akademi Zdrowia.

Lechosław Chalecki, doświadczony przedsiębiorca, coach, trener i mówca motywacyjny, który w 2006 roku stworzył Szkołę Inspiracji, aby dzielić się z ludźmi wiedzą i doświadczeniem. Autor książki „Potęga Życia” – jak zacząć od nowa, nie zmieniając wszystkiego wokół”.

Seminarium rozpoczęło się o godz. 10 (od godz. 9 trwała rejestracja uczestników), a zakończyło o godz. 16 – po trzy godziny na każde ze szkoleń. Lechosław Chalecki wystąpił jako pierwszy mówca i podpowiedział, jak wykorzystać rekomendacje, żeby odnieść większy sukces sprzedażowy. Paweł Borecki natomiast opowiadał o sposobach na podniesienie skuteczności sprzedaży.

Temat spotkania przyciągnął kilkudziesięciu przedstawicieli firm związanych z branżą budowlaną (przede wszystkim ze Wschodniego Klastra Budowlanego). Oby prelegentom udało się zainspirować zebranych do czynnego udziału w dyskusji i wspólnego rozwiązywania warsztatowych zadań związanych np. z polepszeniem komunikacji z potencjalnym klientem, dzięki baczniejszemu zwróceniu uwagi na jego potrzeby czy aspiracje. Dzięki temu także przerwa lunchowa została wykorzystana przez uczestników seminarium na pogłębienie wzajemnych relacji i nawiązanie kontaktów biznesowych.

Udział w seminarium był bezpłatny. O udziale decydowała kolejność zgłoszeń.

Projekt był finansowany ze środków unijnych.

Seminarium dla branży budowlanej. Rekomendacje i umiejętność komunikacji przydatne w sprzedaży produktów

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na poranny.pl Kurier Poranny