Jest to zarazem bezpośredni efekt pojawienia się nowego inwestora. Wraz z przejęciem Selkara, nowy właściciel – spółka DKS - zdecydowała o konieczności wdrożenia pakietu rozwiązań, które w istotny sposób wpłyną na satysfakcję klientów, jakość obsługi i wygodę korzystania ze sklepu.
Najważniejszą z nich jest skrócenie do 24 godzin czasu oczekiwania na realizację zamówienia. Dotąd klienci Selkara mogli liczyć na dostawę przeciętnie po upływie dwóch dni roboczych. Wprowadzenie optymalizacji procesu kompletowania, pakowania i wysyłki zdecydowanie usprawniło realizację zamówień. Dzięki temu zamówiony do godziny 14 produkt już następnego dnia jest u adresata. Zamówienia realizowane są również w soboty, w efekcie czego już w poniedziałek produkty mogą zostać dostarczone pod wskazany adres.
Zasadnicze zmiany dotknęły również dział obsługi klienta, który pracuje teraz codziennie od godz. 9 do 18.
Kolejna nowość to zdecydowane rozbudowanie oferty, która w tej chwili liczy już ponad 140 tysięcy pozycji, z czego ponad 90 tysięcy stanowią tytuły książek drukowanych. Pozostały asortyment, o który rozwijana jest propozycja sprzedażowa Selkara, to e-booki, gry – w tym także gry planszowe, muzyka, filmy oraz zabawki. Segment produktów „poza książkowych” rośnie w najbardziej dynamiczny sposób i już niebawem oferta zostanie w tym zakresie dość mocno poszerzona.
Sklep wprowadził również regularne badania satysfakcji klienta, które mają bezpośredni wpływ na decyzje o wdrożeniach kolejnych modyfikacji służących poprawie jakości obsługi.
Nie obyło się także bez modyfikacji kwestii technicznych. Uruchomiono bowiem bezpieczne połączenie szyfrowane https, gwarantujące klientom pełną poufność i bezpieczeństwo w dokonywanych zakupach.
W ciągu kilku najbliższych tygodni zmieni się też wygląd strony - jego modyfikacja to właśnie efekt badań preferencji klientów, którzy dzielili się z twórcami sklepu swoimi spostrzeżeniami i uwagami w tym względzie.
Selkar.pl
to jedna z najpopularniejszych i największych w polskim internecie e-księgarni. W zeszłorocznym, przygotowanym przez Money.pl rankingu sklepów internetowych, w kategorii książka i rozrywka sklep zajął 8 pozycję. Według różnych danych w sieci działa około 200 księgarń internetowych.
Strefa Biznesu: Co dalej z limitami płatności gotówką?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?