Sejny: Park Handlowy rośnie w oczach. Wreszcie zmniejszą się kolejki w Biedronce? [ZDJĘCIA] 28.08.2019

agada (hel)
Z pierwszej galerii handlowej w Sejnach skorzystamy prawdopodobnie już w grudniu. Postępy prac widać gołym okiem. Nie ma zatem obaw, że termin oddania inwestycji się zmieni.

Galeria powstaje przy drodze wjazdowej od strony Suwałk, vis a vis stacji benzynowej i w sąsiedztwie sądu. – Otwarcie obiektu planujemy w grudniu, przed świętami – zapowiada inwestor Joanna Klepacka. Znajdą się tam takie sklepy jak Stokrotka, Rossmann czy Media Expert. W obiekcie, poza sklepami, będą jeszcze dwa lokale o powierzchni 60 i 200 metrów kw. przeznaczone na działalność usługową. Całość ma mieć 1600 metrów kw. Powstanie również 60 miejsc parkingowych.

– Mam nadzieję, że nadrobimy stracone lata dla miasta – cieszy się burmistrz Sejn Arkadiusz Nowalski. – Poza tym, co też jest istotne, zmniejszą się kolejki w Biedronce. Bo do tej pory był to jedyny market w mieście. I to oblegany przez Litwinów. Teraz mieszkańcy i przyjezdni mają mieć drugi.

Czytaj też: Sejny. Powstaje pierwsza w mieście galeria. Zobacz, jakie będą sklepy

Budowa Parku Handlowego zakończy się w październiku, a jego otwarcie ma nastąpić przed świętami Bożego Narodzenia. W obiekcie powstaną nowe miejsca pracy. Na inwestycji zyska też miasto, ponieważ do jego kasy będą wpływały podatki od nieruchomości.

Ełk: Nowy McDonald's otwarty na ulicy Suwalskiej. Pierwszy w...

Ćwiczenia WOT w pasie przygranicznym z Białorusią

Wideo

Materiał oryginalny: Sejny: Park Handlowy rośnie w oczach. Wreszcie zmniejszą się kolejki w Biedronce? [ZDJĘCIA] 28.08.2019 - Gazeta Współczesna

Komentarze 8

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość
26 sierpnia, 10:58, Gość:

Budujmy sklepy galerie i będzie taniej

lecz sie gosciu majowy, bo ktos juz ci glace przetrzepal,

G
Gość
27 sierpnia, 10:24, Gość:

Niemcy są zadowoleni .. Ich sklepy będą przynosić zyski.. Niemieckie produkty maja rynek zbytu w Polsce i cała kasa płynie za Odre.. Wiec z czego się cieszycie??

w polsce nic polskiego nie ma,, jedynie rzad, ale i polowa to folksdojcze. polska to skorumpowany ,kraj zlodzii, kraj bezprawia, gdzie glud , smrod i ubustwo. plebsie, czy cie galeria cieszy jak zarabiasz 1600 zl , netto. na oplaty.

G
Gość
Niemcy są zadowoleni .. Ich sklepy będą przynosić zyski.. Niemieckie produkty maja rynek zbytu w Polsce i cała kasa płynie za Odre.. Wiec z czego się cieszycie??
G
Gość
w sejnach ngdy nic nie bylo i nie bedzie . sianie propagandy i pranie mozgow wskazanie ,
G
Gość
26 sierpnia, 10:58, Gość:

Budujmy sklepy galerie i będzie taniej

budujemy gowno i gowno bedzie. 2000 zl brutto to zycie twe, i te sklep nie dla ciebie./

G
Gość
26 sierpnia, 11:38, Gość:

Cześć, jesteś zainteresowany prawdziwymi spotkaniami seksualnymi w swoim mieście? Więc wypróbuj tę stronę - http://lady4.fun Nazywam się Emma25, czekam na Ciebie, a także moje intymne zdjęcia :)

czesc moze stworzmy grupe sexocholikow, moze cos uda sie upolowac w tym zadupiu, z galeria wlacznie.

G
Gość
Cześć, jesteś zainteresowany prawdziwymi spotkaniami seksualnymi w swoim mieście? Więc wypróbuj tę stronę - http://lady4.fun Nazywam się Emma25, czekam na Ciebie, a także moje intymne zdjęcia :)
G
Gość
Budujmy sklepy galerie i będzie taniej
Dodaj ogłoszenie