Sejmik Województwa Podlaskiego przyjął budżet na 2015 rok (zdjęcia)

Wrota Podlasia
Sejmik przyjął budżet na 2015 r. Dochody mają wynieść 738 mln zł, a wydatki 860 milionów zł.

Wideo

Komentarze 16

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

I
Infomat
W dniu 24.01.2015 o 15:04, DJ Buhh napisał:

Szkoda że lotniska nie ma. Wtedy byłyby 132 bańki w plecy.

No to w obliczu diuuuuury budżetowej chyba każdy już widzi, że w 2010 roku zablokowano lotnisko nie z  powodów "braków i błędów" eko, tylko przy użyciu "użytecznych idiotów" eko... , a kto wie, być może dobrze opłacanych "ekologistów".

G
Gość
W dniu 24.01.2015 o 16:37, jorg napisał:

Czarek, ile z tego masz żeś głosował za budżetem? Chyba, że ten brakujący głos /18+11/ to był akurat twój. Jeśli tak to znaczy że pracujesz na następne wybory. Ale zapomnij... Chowanie głowy między półdoopki już się nie sprawdzi.

Czarek to zrobiłby budżet z deficytem 200 mln a nie 100
j
jorg

Czarek, ile z tego masz żeś głosował za budżetem? Chyba, że ten brakujący głos /18+11/ to był akurat twój. Jeśli tak to znaczy że pracujesz na następne wybory. Ale zapomnij... Chowanie głowy między półdoopki już się nie sprawdzi.

l
lechosław
W dniu 24.01.2015 o 10:43, Mariusz napisał:

Czy Wy, szanowni czytelnicy też tak planujecie swoje budżety domowe...?Zarabiam 1500 zł, a wydam 1800......?Oczywiście, ze nie, bo skąd weźmiecie te 300 zł?Ale politykom wszelkich szczebli nie przeszkadza brak kasy, wszak wydają nie swoje "a po nas choćby potop"...

Weźmiesz z Providenta / nr tel. 600 200 200 /.

D
DJ Buhh

Szkoda że lotniska nie ma. Wtedy byłyby 132 bańki w plecy.

C
Czytelnik. Spółka zoo
W dniu 24.01.2015 o 13:02, Tom napisał:

Widze ze Polska naprawde slabo stoi z matematyka i dlatego ten kraj wlasnie tak wyglada a nie inaczej !!!!!!!! Liczby niewiele znaczace biorac pod uwage ze inwestycje uwzglednione w wydatkach moga nie dojsc do skutku - co jest prawie pewne !! Oczywiscie by budzet wyszedl na ''zero'' trzeba bedzie wystapic o dofinansowanie z Unii w takim wyliczeniu a co za tym idzie jeszcze bardziej okrasc obywateli (to nie wladza bedzie latami zwracac zaciagniete zapomogi ;) )!!!! Jak ? Normalne - wziac kase na inwestycje ale nie wykonac ich !! Stosuja ta nasze rzady od ponad 15lat i bedzie to trwalo jeszcze dlugo biorac pod uwage liczbe kre***** przy urnach !!!! Pozdrawiam trzezwo myslacych- pora sie obudzic ;)

Sądząc  po tytule (W budżecie Podlaskiego brakuje 122milionów), to i z językiem polskim też nie za halo.

 

s
sam

Może cyrk, jajlepiej piętrowy, ze złotymi klamkami - więcej da się ukręcić.

C
Czytelnik. Spółka zoo
W dniu 24.01.2015 o 13:02, Tom napisał:

Widze ze Polska naprawde slabo stoi z matematyka i dlatego ten kraj wlasnie tak wyglada a nie inaczej !!!!!!!! Liczby niewiele znaczace biorac pod uwage ze inwestycje uwzglednione w wydatkach moga nie dojsc do skutku - co jest prawie pewne !! Oczywiscie by budzet wyszedl na ''zero'' trzeba bedzie wystapic o dofinansowanie z Unii w takim wyliczeniu a co za tym idzie jeszcze bardziej okrasc obywateli (to nie wladza bedzie latami zwracac zaciagniete zapomogi ;) )!!!! Jak ? Normalne - wziac kase na inwestycje ale nie wykonac ich !! Stosuja ta nasze rzady od ponad 15lat i bedzie to trwalo jeszcze dlugo biorac pod uwage liczbe kre***** przy urnach !!!! Pozdrawiam trzezwo myslacych- pora sie obudzic ;)

Masz racje! Wełniane ludziki wybierają wełnianych ludzików, żeby tym całym kierdlem rządzili.

T
Tom

Widze ze Polska naprawde slabo stoi z matematyka i dlatego ten kraj wlasnie tak wyglada a nie inaczej !!!!!!!!

 

Liczby niewiele znaczace biorac pod uwage ze inwestycje uwzglednione w wydatkach moga nie dojsc do skutku - co jest prawie pewne !!

 

Oczywiscie by budzet wyszedl na ''zero'' trzeba bedzie wystapic o dofinansowanie z Unii w takim wyliczeniu a co za tym idzie jeszcze bardziej okrasc obywateli (to nie wladza bedzie latami zwracac zaciagniete zapomogi ;) )!!!!

 

Jak ? Normalne - wziac kase na inwestycje ale nie wykonac ich !!

 

Stosuja ta nasze rzady od ponad 15lat i bedzie to trwalo jeszcze dlugo biorac pod uwage liczbe kre***** przy urnach !!!!

 

Pozdrawiam trzezwo myslacych- pora sie obudzic ;)

k
kropka

A później jeszcze premie za dobre zarządzenie.

B
Bialostoczak

No brawo!!! Tak wydatków ja nigdy nie planowałem, ale widocznie zarządzam swoimi funduszami. Świadectwo gospodarności niesamowite skoro ktos wydaje więcej niż ma

C
Czytelnik. Spółka zoo
W dniu 24.01.2015 o 11:00, Diana napisał:

Panie  redaktorze brakuje 122 miliony a nie 122 milionów :D .

Brakuje od ch... milionów! Proponuje wybudować jeszcze kilka dochodowych inwestycji. Stadion mamy, operę mamy, co by tu jeszcze? Może lotnisko?

D
Diana

Panie  redaktorze brakuje 122 miliony a nie 122 milionów :D .

M
Mariusz

Czy Wy, szanowni czytelnicy też tak planujecie swoje budżety domowe...?

Zarabiam 1500 zł, a wydam 1800...

...?

Oczywiście, ze nie, bo skąd weźmiecie te 300 zł?

Ale politykom wszelkich szczebli nie przeszkadza brak kasy, wszak wydają nie swoje "a po nas choćby potop"...

G
Gość

POnoć Truskolaski zadłużył Białystok na 300 milionów zł. I to my będziemy spłacać np. podniesionym czynszem.

Dodaj ogłoszenie