Ścigani: zobacz twarze najgroźniejszych przestępców, ruszył nasz nowy serwis

(sj)
Od lewej: Jarosław Ostrówka, Ewa Pacuk, Marcin Grabowski, Paweł Krysiewicz, ps. "Denwer", Wojciech Tomasz Bańkowski.
Od lewej: Jarosław Ostrówka, Ewa Pacuk, Marcin Grabowski, Paweł Krysiewicz, ps. "Denwer", Wojciech Tomasz Bańkowski.
Niektórzy z nich zabijali lub próbowali to zrobić. Część handlowała narkotykami, porywała ludzi, wymuszała haracze. Wśród naszych ściganych są także gwałciciele i pospolici oszuści. Łączy ich jedno - udało im się uciec organom ścigania. Czy na długo?

- Część z nich ukrywa się w kraju, część za granicą. Ale tak, jak pokazują nasze wcześniejsze doświadczenia, prędzej, czy później wpadną w nasze ręce. To tylko kwestia czasu - mówi podinspektor Jacek Dobrzyński, rzecznik podlaskiej policji.

Żeby poszukiwania zakończyły się sukcesem, w komendzie wojewódzkiej oraz niektórych powiatowych zostały utworzone zespoły poszukiwań celowych. Pracujący tam funkcjonariusze zajmują się głównie tropieniem przestępców, za którymi zostały wysłane listy gończe.

Ale ważna jest też pomoc ludzi. Podobnie, jak dzieje się to w przypadku telewizyjnych programów. Najpopularniejszy z nich to "Magazyn Kryminalny 997" Michała Fajbusiewicza. Także przestępcy z naszego regionu często trafiali do jego audycji. Część z nich została już wyłapana (czytaj o tym w linkach pod artykułem). Kolejnych znajdziesz w naszym serwisie Ścigani.

Żeby do niego wejść wystarczy kliknąć w zakładkę Ścigani z lewej strony naszego portalu, wpisać w adres wyszukiwarki www.poranny.pl/scigani lub kliknąć tutaj.

Wideo

Komentarze 14

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

k
ktoś

to może sam sie tym zajmij jak jestes taki mądry?Najwyższy czas zatrudnic się w policji.Napewno znajdziesz ........hahahaha

G
Gość
CYTAT(gość @ 12.02.2009, 10:49)
widać szuka ,skoro są ich fotki.Kurier chyba nie wziął ich od fotografa.

Jakbyś regularnie odwiedzał portale policyjne i sprawdzał rubrykę poszukiwani,to byś wiedział,że tak szuka,że niektórzy widnieją tam po kilka lat.
D
Dudek
CYTAT(~Robert~ @ 11.02.2009, 15:26)
A co ta sliczna dziewczyna zrobila??

Z zewnątrz to może i śliczna dziwczyna, a w środku same robactwo.
g
gość

widać szuka ,skoro są ich fotki.Kurier chyba nie wziął ich od fotografa.Jak byli przestępcami to mają dużo kasy i stac ich na operację.A bandyctwo bedzie jeśli nadal będzie w tym kraju,jak było i jest.Bieda i bezrobocie

f
fan Paula Kerseya
CYTAT(gość @ 11.02.2009, 21:33)
myślisz ,że łatwe jest ścignięcie kogoś kto się ukrywa?Pewnie ma fałszywy dowód ,a może i operacje plastyczną sobie zafundował.Pewnie ,łatwiej jest złapać emerytkę bo szybko nie ucieknie.Tak naprawdę nikt nie wie co jego czeka i jego rodzinę dlatego nie obrażaj środowisk więziennych

Gościu szanowny,kto tu obraża jakiekolwiek ? Opisałem tylko fakt,a nad nimi się nie dyskutuje. Poza tym oni są poza więzieniem jak na razie. Czytanie ze zrozumieniem się kłania.
A prawda jest taka,że Policja ich nie szuka. Na operacje plastyczne trzeba mieć sporą kasę. Co do trafienia do takiego miejsca jak zakład zamknięty,to pewnie,zawsze może się trafić kolejny demokratyczny rząd,który krytykę pod swoim adresem zinterpretuje jako terroryzm i paka gotowa. Tylko czyje i jakie to będzie państwo ?
A
AngelFace
CYTAT(~Robert~ @ 11.02.2009, 15:26)
A co ta sliczna dziewczyna zrobila??


Zgwałciła faceta...
o
on
CYTAT(WWW.ZIELONI.REPUBLIKA.PL @ 11.02.2009, 14:39)
A GDZIE BUDZIK I TWARZE ESKADR...Y? PRZY NICH RESZTA TO PŁOTKI

tamtych może złapali,a tych poszukują.Trzeba czytać uważnie czego dotyczy artykuł.Płotki,nie płotki,ale zawinili groźnymi przestępstwami.Usiłowanie zabójstwa czy handel narkotykami należą do cięższych przewinień.I każdy chyba to rozumie?
g
gość
CYTAT(fan Paula Kerseya @ 11.02.2009, 18:12)
Platforma uzyskała ok.80% poparcie z więzieniach,zakładach karnych itp.
Poparcie nadal się utrzymuje ,a może i wzrosło. Stąd może te korzystne sondaże,robią w tych środowiskach ?
A wy ludziska się dziwicie,że kilku rzezimieszków i laski dilerki nie mogą znaleźć.
Czytają to i śmieją się z polskiego państwa do rozpuku. Bo te ścignie cię za przejście na czerwonym,za to że emerycie do głodowej emerytury sprzedajesz marcheweczkę ze zlikwidowanej działki,ale bandziora ominie.
Smutna prawda. Oj,przydałaby się armia takich Paulów Kerseyów ze swoim przyjacielem,szkoda,że to fikcja. Aż żal d... ściska.

myślisz ,że łatwe jest ścignięcie kogoś kto się ukrywa?Pewnie ma fałszywy dowód ,a może i operacje plastyczną sobie zafundował.Pewnie ,łatwiej jest złapać emerytkę bo szybko nie ucieknie.Tak naprawdę nikt nie wie co jego czeka i jego rodzinę dlatego nie obrażaj środowisk więziennych
k
ktoś

dobry pomysł,naprawdę.Jestem zszokowany ,bo jeden to mój kumpel ze szkoły.Zrobiłem wielkie oczy jak go zobaczyłem.No nietety róznie tocza sie drogi ludzkie.

p
patryczek

Ale ryje niewybredne, a już ten drugi z lewej co za babę się przebrał to niezły schizol!!!

f
fan Paula Kerseya

Platforma uzyskała ok.80% poparcie z więzieniach,zakładach karnych itp.
Poparcie nadal się utrzymuje ,a może i wzrosło. Stąd może te korzystne sondaże,robią w tych środowiskach ?
A wy ludziska się dziwicie,że kilku rzezimieszków i laski dilerki nie mogą znaleźć.
Czytają to i śmieją się z polskiego państwa do rozpuku. Bo te ścignie cię za przejście na czerwonym,za to że emerycie do głodowej emerytury sprzedajesz marcheweczkę ze zlikwidowanej działki,ale bandziora ominie.
Smutna prawda. Oj,przydałaby się armia takich Paulów Kerseyów ze swoim przyjacielem,szkoda,że to fikcja. Aż żal d... ściska.

~Robert~

A co ta sliczna dziewczyna zrobila??

W
WWW.ZIELONI.REPUBLIKA.PL

A GDZIE BUDZIK I TWARZE ESKADR...Y? PRZY NICH RESZTA TO PŁOTKI

b
bebe

Popieran pomysł Kuriera Porannego. Lepiej wiedzieć kogo można spotkać na własnej drodze, niż żyć w błogiej nieświadomości.

Dodaj ogłoszenie