Jak informuje firma Master Management Group, strona na tym etapie prac służy na razie głównie celom informacyjnym. Znaleźć można tam galerię zdjęć z budowy, obrazującą postępy prac w comiesięcznych odstępach czasu, najświeższe aktualności, mapę obiektu zawierającą szczegółowe rozmieszczenie sklepów, oraz kontakt do działu leasingu zajmującego się komercjalizacją Bramy Mazur.
Strona posiada również dodatkowe funkcje takie jak możliwość zapisania się do bazy odbiorców mailingu, automatyczne odliczanie do wielkiego otwarcia oraz automatyczną statystykę skomercjalizowania powierzchni. Niebawem, planowane są także kolejne aktualizacje, dodające nowe funkcjonalności do witryny. Już wkrótce z poziomu strony można będzie na przykład zostać fanem CH Brama Mazur na Facebooku.
Główna strona łączy się z dwiema komplementarnymi stronami, tj. stroną inwestora i developera centrum – firmą Master Management Group oraz stroną operatora kinowego Planet Cinema.
Centrum Handlowe Brama Mazur będzie centrum regionalnym i pierwszym, tak dużym w mieście. Dwupoziomowa galeria będzie miała nieco ponad 16,2 tys. mkw. powierzchni całkowitej, na której znajdą się: ok. 70 sklepów, kawiarnie i restauracje oraz czterosalowy multipleks – Planet Cinema. Dla zmotoryzowanych klientów powstaną dwa garaże mogące pomieścić blisko 600 aut.
Lokalizacja obiektu w centrum miasta Ełk, sprawia że z najbliższych okolic galerii w czasie krótszym niż 10 minut dojechać będzie mogło blisko 58 tys. mieszkańców.
Obiekt zostanie zaprezentowany podczas jesiennej edycji Shopping Center Forum na stoisku 5.1. Forum odbędzie się 18-19 września 2013 roku w Warszawie.
Wyniki II tury wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?