Trwa przerwa w rozgrywkach piłkarskich, która tak naprawdę nie wiadomo, kiedy się skończy. Kluby poprzez media społecznościowe zachęcają kibiców do pozostania w domach. Zalecają też trzymanie bezpiecznego dystansu, aby się nie zarazić.
To czas, w który zmieniają się nawet klubowe herby. We Włoszech AC Milan przedstawił swój rozłożony na części pierwsze herb z hasłem "Dystans jest nową siłą". Kibice przyjęli z uznaniem taką wersję herbu, choć nie obyło się też uszczypliwości, dotyczącej dystansu AC Milan od Ligi Mistrzów. Mediolańczycy zajmują 7. miejsce w tabeli Serie A, natomiast do LM awans uzyskają cztery pierwsze zespoły.
U nas jako pierwszy nowy herb pokazał Piast Gliwice, wspierając akcję #zostańwdomu. W tradycyjnej wersji herbu mistrza Polski orzeł jest dobrze widoczny, z kolei w nowej znajduje się w środku wieży.
Alternatywna wersja herbu ma na celu zwiększenie świadomości ludzi w tym zakresie
- Alternatywna wersja herbu ma na celu zwiększenie świadomości ludzi w tym zakresie. W związku z tym wykorzystaliśmy nasze konta w mediach społecznościowych, aby ten przekaz wzmocnić. Jednocześnie apelujemy, aby w tym trudnym dla wszystkich czasie, słuchać zaleceń i aby pozostać w domach - powiedział Karol Młot, rzecznik prasowy Piasta.
Ruch Chorzów obarczył swój podzielony na kawałki herb hasłem: Trzymaj dystans. Zagłębie Sosnowiec apeluje: Zagłębiaku, zostań w domu.
Nie przegap
Zobacz koniecznie
🔔🔔🔔
Pobierz bezpłatną aplikację Dziennika Zachodniego i bądź na bieżąco!
Oprócz standardowych kategorii, z powodu panującej epidemii, wprowadziliśmy do niej zakładkę, w której znajdziesz wszystkie aktualne informacje związane z epidemią koronawirusa.
Aplikacja jest bezpłatna i nie wymaga logowania.
Bądź na bieżąco i obserwuj
"Szpila" i "Tiger" znowu spełniają marzenia
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?