Przenieść numer, trudna sprawa. Walka o telefon po przeprowadzce.

fot. Anatol Chomicz
Monika Szymczuk nie rozumie, dlaczego przeniesienie numeru telefonu ze starego miejsca zamieszkania na nowy adres trwa tak długo. – W słuchawce ciągle nie ma sygnału – mówi.
Monika Szymczuk nie rozumie, dlaczego przeniesienie numeru telefonu ze starego miejsca zamieszkania na nowy adres trwa tak długo. – W słuchawce ciągle nie ma sygnału – mówi. fot. Anatol Chomicz
Babcia pani Moniki przeprowadziła się do nowego mieszkania. Chciała tam przenieść dotychczasowy numer telefonu stacjonarnego. Jednak od połowy marca w słuchawce nie ma sygnału.

Moja 80-letnia babcia od ponad dwóch tygodni nie ma z nikim kontaktu, bo firma Dialog, w której ma telefon stacjonarny, ciągle nie przeniosła jej numeru na nowy adres - skarży się Monika Szymczuk, wnuczka starszej pani.

Kobieta niedawno przeprowadziła się z osiedla Starosielce do centrum. Upoważniła wnuczkę do załatwiania spraw związanych z przeniesieniem numeru telefonu pod nowy adres. - Już 19 lutego wysłałam listem poleconym pismo ze stosowną prośbą - opowiada pani Monika. - Dołączyłam swoje notarialne pełnomocnictwo i kopię najmu lokalu.

Po tygodniu do pani Moniki zadzwonił konsultant firmy Dialog. Chciał ustalić dokładny termin zmiany adresu dla numeru telefonu.

- Czekałyśmy od 15 marca - mówi Monika Szymczuk. - Jednak do tej pory nikt z firmy Dialog się nie pojawił. Sygnału w słuchawce telefonu też nie ma do dzisiaj. Ale faktura za luty przyszła już na nowy adres.

- Nasza firma nie ma w Białymstoku własnej sieci - mówi Marta Pietranik-Pacuła, rzecznik prasowy firmy Dialog. - Korzystamy z linii Telekomunikacji Polskiej. To właśnie TP na nasze zlecenie wykonuje wszelkie usługi związane z pracami technicznymi na sieci.

Firma Dialog już wysłała do TP skargę na niewykonanie zlecenia. - Poprosiliśmy też o wyznaczenie jak najszybszego terminu realizacji - dodaje Pietranik-Pacuła. - Dopilnujemy, żeby tak się stało. Dodatkowo nie naliczymy opłaty za telefon za czas, kiedy usługa była niedostępna w nowym miejscu zamieszkania. A klientka otrzyma też rabaty i promocyjne minuty - dodała.

Wideo

Komentarze 3

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

A
Alicja
W Dialogu nadal bez zmian, przeniesienie numeru ich przerasta.
B
Bóg Honor Ojczyzna
Ja miałem Internet w TP, później w Netii, następnie w Multimo, by w końcu wrócić do TP.
Wszędzie taniej, ale z jakością, albo szybkością załatwiania reklamacji bywało różnie.
Ping na łączach:
TP ~30ms
Netia ~50ms
Multimo ~70ms

Szybkość usuwania usterki:
TP -24h Infolinia techniczna błyskawiczna
Netia -48h
Multimo - różnie od 48h do 72h w najgorszym wypadku, z tym że infolinia techniczna pracuje w określonych godzinach, a połączyć się z nimi szczyt marzeń
G
Gość
Tak to jest jak się chce mieć taniej. Jak babcia by miała telefon w TP to w ciągu jednego tygodnia było by wszystko załatwione, a jeżeli jest w "taniej" sieci Dialog to takie są efekty.
Dodaj ogłoszenie