Przedsiębiorczości musimy uczyć od najmłodszych lat

Wojciech Jarmołowicz [email protected]
Przedsiębiorczości musimy uczyć od najmłodszych lat Część kapituły konkursu przy pracach (od prawej): Henryk Owsiejew, właściciel spółki Malow, Andrzej Parafiniuk, prezes Podlaskiej Fundacji Rozwoju Regionalnego i Marek Dźwigaj, wiceprezes PFRR
Przedsiębiorczości musimy uczyć od najmłodszych lat Część kapituły konkursu przy pracach (od prawej): Henryk Owsiejew, właściciel spółki Malow, Andrzej Parafiniuk, prezes Podlaskiej Fundacji Rozwoju Regionalnego i Marek Dźwigaj, wiceprezes PFRR Andrzej Zgiet
Mówi Andrzej Parafiniuk, prezes Podlaskiej Fundacji Rozwoju Regionalnego.

W środę zostały rozstrzygnięte konkursy, które PFRR ogłosiła w ramach akcji społecznej "2014 rokiem przedsiębiorczości". Były to konkursy plastyczne dla przedszkolaków i uczniów szkół podstawowych, na prace pisemne dla uczniów podstawówek, szkolne inicjatywy proprzedsiębiorcze, czy dobre praktyki samorządowe, mające na celu poprawę współpracy z przedsiębiorcami.

- Jesteśmy zadowoleni z liczby prac plastycznych i pisemnych. Ich poziom był wysoki, dzieci są bardzo kreatywne - mówi Andrzej Parafiniuk. - Słabiej wypadły konkursy związane z inicjatywami proprzedsiębiorczymi. Jesteśmy zdania, że warto budować specjalny program edukacyjny dla szkół i samorządów, dotyczący właśnie przedsiębiorczości.

W kapitule konkursowej zasiedli - prócz organizatorów - tylko znani i cenieni podlascy przedsiębiorcy. Dyskusja w tym gronie była gorąca.

Wyniki konkursów zostaną ogłoszone 24 października w czasie podsumowania 20-lecia PFRR

"Rok 2014 rokiem przedsiębiorczości. Postawmy na siebie" - to kampania społeczna Podlaskiej Fundacji Rozwoju Regionalnego, związana z jej 20-leciem powstania. Jej celem jest zwrócenie uwagi na wagę regionalnej przedsiębiorczości i gospodarki oraz ich faktyczny wpływ na życie każdego mieszkańca województwa podlaskiego. Kampania chce także zainicjować powszechne działania stymulujące rozwój postaw przedsiębiorczych wśród mieszkańców regionu.
Patronami medialnymi kampanii są: TVP Białystok, Polskie Radio Białystok, "Kurier Poranny", "Gazeta Współczesna", poranny.pl i wspolczesna.pl

 

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie