W środę zostały rozstrzygnięte konkursy, które PFRR ogłosiła w ramach akcji społecznej "2014 rokiem przedsiębiorczości". Były to konkursy plastyczne dla przedszkolaków i uczniów szkół podstawowych, na prace pisemne dla uczniów podstawówek, szkolne inicjatywy proprzedsiębiorcze, czy dobre praktyki samorządowe, mające na celu poprawę współpracy z przedsiębiorcami.
- Jesteśmy zadowoleni z liczby prac plastycznych i pisemnych. Ich poziom był wysoki, dzieci są bardzo kreatywne - mówi Andrzej Parafiniuk. - Słabiej wypadły konkursy związane z inicjatywami proprzedsiębiorczymi. Jesteśmy zdania, że warto budować specjalny program edukacyjny dla szkół i samorządów, dotyczący właśnie przedsiębiorczości.
W kapitule konkursowej zasiedli - prócz organizatorów - tylko znani i cenieni podlascy przedsiębiorcy. Dyskusja w tym gronie była gorąca.
Wyniki konkursów zostaną ogłoszone 24 października w czasie podsumowania 20-lecia PFRR
"Rok 2014 rokiem przedsiębiorczości. Postawmy na siebie" - to kampania społeczna Podlaskiej Fundacji Rozwoju Regionalnego, związana z jej 20-leciem powstania. Jej celem jest zwrócenie uwagi na wagę regionalnej przedsiębiorczości i gospodarki oraz ich faktyczny wpływ na życie każdego mieszkańca województwa podlaskiego. Kampania chce także zainicjować powszechne działania stymulujące rozwój postaw przedsiębiorczych wśród mieszkańców regionu.
Patronami medialnymi kampanii są: TVP Białystok, Polskie Radio Białystok, "Kurier Poranny", "Gazeta Współczesna", poranny.pl i wspolczesna.pl
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?