Promocja ChM w USA, Brazylii, Niemczech, Rosji i Emiratach

Redakcja
Sztandarowe produkty ChM – m.in. systemy gwoździ śródszpikowych, systemy stabilizacji kręgosłupa czy płytek blokowanych - poznali dziennikarze prasy zagranicznej. Firrma ma nadzieję, że ich przekaz będzie wsparciem promocyjnym na zagranicznych rynkach.

Branżowi dziennikarze zajmujący się tematyką medyczną ze Stanów Zjednoczonych, Brazylii, Niemiec, Rosji, a nawet Zjednoczonych Emiratów Arabskich – łącznie 15 osób - na własne oczy mogło przekonać się jak powstają cenione na całym świecie przez specjalistów implanty i narzędzia ortopedyczne. We wtorek 15 października zagraniczni goście odbyli wizytę studyjną w podbiałostockim zakładzie ChM. 

Wizytę zorganizowało konsorcjum firm Ageron Polska i World Expo International, wykonawcy Branżowego Programu Promocji Branży Produkcji Sprzętu Medycznego i Aparatury Pomiarowej realizowanego na zlecenie Ministerstwa Gospodarki. Zaproszeni dziennikarze pochodzą zarówno z takich krajów, w których produkty białostockiej spółki są już dobrze znane, jak również w których firma dopiero rozpoczyna działalność lub planuje to uczynić w przyszłości.   

Zobacz też:  Podlaska Złota Setka Przedsiębiorstw. Chwalmy się naszymi przedsiębiorcami
 

- To dla nas powód do ogromnej satysfakcji, móc gościć dziennikarzy zagranicznych redakcji i pokazać za ich pośrednictwem odbiorcom w tych krajach nasz dotychczasowy dorobek i technologie. Wizyta świadczy o tym, że polskie firmy nie dość, że z powodzeniem mogą konkurować na zagranicznych rynkach to czynią to z sukcesami, a ich działalność jest dostrzegana szerzej niż na własnym podwórku

– powiedział Janusz Mroczkowski, rzecznik prasowy spółki ChM.

Rzecznik dodał, że spotkanie z zagranicznymi mediami to zarazem szansa na budowę i utrwalanie wizerunku ChM na tych rynkach, na których funkcjonuje, lub okazja do bliższego poznania przedsiębiorstwa.

- Mamy nadzieję, że to, co zobaczyli nasi goście podczas tej kilkugodzinnej wizyty, wywarło na nich odpowiednie wrażenie, które zamieni się w pozytywne publikacje będące efektem tego spotkania – powiedział przedstawiciel ChM.

 chmchm

Dziennikarze poznali sztandarowe produkty ChM – m.in. systemy gwoździ śródszpikowych, systemy stabilizacji kręgosłupa czy płytek blokowanych. Wspomniano również na temat projektu badawczego, dzięki któremu jest szansa, że firma rozpocznie produkcję innowacyjnych implantów stworzonych z materiałów polimerowych posiadających właściwości bioresorbowalne.

Ważnym elementem prezentacji było zwiedzanie zakładu – części produkcyjnej wraz z parkiem maszynowym, laboratoriów, działów projektowych i rozwoju. Spotkanie z zarządem ChM było zarazem okazją do poznania przeszło 30-letniej historii spółki, jej działalności i misji. W trakcie rozmów nie zabrakło także pytań o to, jak spółka ocenia współpracę na zagranicznych rynkach, na których jest obecna, o skalę tej współpracy, o lokalne przedstawicielstwa, liczbę partnerów handlowych czy problemy w prowadzeniu biznesu.

chm

- Organizując wizyty studyjne dla zagranicznych kontrahentów i dziennikarzy w ramach Branżowego Programu Promocji dokładamy wszelkich starań, aby program tych wizyt podkreślał atrakcyjność polskiego sektora sprzętu medycznego - powiedział Rafał Gorgol, Ageron Polska. 

W przypadku tegorocznej edycji zaprosiliśmy do współpracy firmę ChM, która doskonale wpisuje się w rozwojowy trend branży i jest jednym z wiodących producentów sprzętu medycznego w kraju. Z naszego punktu widzenia, bardzo istotna jest duża aktywność eksportowa firmy i międzynarodowa struktura dystrybucji.

- Między innymi dzięki takim firmom, chcemy budować pozytywny wizerunek polskiej branży medycznej - dodał Rafał Gorgol. - Dzięki uprzejmości Zarządu firmy ChM  mamy możliwość zaprezentowania zagranicznym gościom jednego z najbardziej nowoczesnych zakładów produkcyjnych w Polsce .

Branżowy Programy Promocji
to pierwsza od wielu lat inicjatywa kompleksowej promocji branży i Marki Polskiej Gospodarki.  Sektorowy program promocji wdrażany jest przez Ministerstwo Gospodarki w ramach poddziałania 6.5.2 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. Projekt ma na celu promocję polskich marek i zwiększenie eksportu na rynki docelowe, którymi są: Niemcy, Rosja, Stany Zjednoczone Ameryki, Brazylia i Zjednoczone Emiraty Arabskie. Programu skierowany jest zarówno dla firm dużych i doświadczonych w zakresie eksportu jaki dla firm z sektora MŚP. Rozpisane do 2015 roku Branżowe Programy Promocji pozwolą na zwiększenie rozpoznawalności  Polski jako kraju pochodzenia konkurencyjnych produktów o wysokiej jakości.

 

 

W czerwcu zapłaciliśmy w sklepach mniej niż w maju

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie