Promocja ChM w USA, Brazylii, Niemczech, Rosji i Emiratach

Redakcja
Sztandarowe produkty ChM – m.in. systemy gwoździ śródszpikowych, systemy stabilizacji kręgosłupa czy płytek blokowanych - poznali dziennikarze prasy zagranicznej. Firrma ma nadzieję, że ich przekaz będzie wsparciem promocyjnym na zagranicznych rynkach.

Branżowi dziennikarze zajmujący się tematyką medyczną ze Stanów Zjednoczonych, Brazylii, Niemiec, Rosji, a nawet Zjednoczonych Emiratów Arabskich – łącznie 15 osób - na własne oczy mogło przekonać się jak powstają cenione na całym świecie przez specjalistów implanty i narzędzia ortopedyczne. We wtorek 15 października zagraniczni goście odbyli wizytę studyjną w podbiałostockim zakładzie ChM. 

Wizytę zorganizowało konsorcjum firm Ageron Polska i World Expo International, wykonawcy Branżowego Programu Promocji Branży Produkcji Sprzętu Medycznego i Aparatury Pomiarowej realizowanego na zlecenie Ministerstwa Gospodarki. Zaproszeni dziennikarze pochodzą zarówno z takich krajów, w których produkty białostockiej spółki są już dobrze znane, jak również w których firma dopiero rozpoczyna działalność lub planuje to uczynić w przyszłości.   

Zobacz też:  Podlaska Złota Setka Przedsiębiorstw. Chwalmy się naszymi przedsiębiorcami
 

- To dla nas powód do ogromnej satysfakcji, móc gościć dziennikarzy zagranicznych redakcji i pokazać za ich pośrednictwem odbiorcom w tych krajach nasz dotychczasowy dorobek i technologie. Wizyta świadczy o tym, że polskie firmy nie dość, że z powodzeniem mogą konkurować na zagranicznych rynkach to czynią to z sukcesami, a ich działalność jest dostrzegana szerzej niż na własnym podwórku

– powiedział Janusz Mroczkowski, rzecznik prasowy spółki ChM.

Rzecznik dodał, że spotkanie z zagranicznymi mediami to zarazem szansa na budowę i utrwalanie wizerunku ChM na tych rynkach, na których funkcjonuje, lub okazja do bliższego poznania przedsiębiorstwa.

- Mamy nadzieję, że to, co zobaczyli nasi goście podczas tej kilkugodzinnej wizyty, wywarło na nich odpowiednie wrażenie, które zamieni się w pozytywne publikacje będące efektem tego spotkania – powiedział przedstawiciel ChM.

 chmchm

Dziennikarze poznali sztandarowe produkty ChM – m.in. systemy gwoździ śródszpikowych, systemy stabilizacji kręgosłupa czy płytek blokowanych. Wspomniano również na temat projektu badawczego, dzięki któremu jest szansa, że firma rozpocznie produkcję innowacyjnych implantów stworzonych z materiałów polimerowych posiadających właściwości bioresorbowalne.

Ważnym elementem prezentacji było zwiedzanie zakładu – części produkcyjnej wraz z parkiem maszynowym, laboratoriów, działów projektowych i rozwoju. Spotkanie z zarządem ChM było zarazem okazją do poznania przeszło 30-letniej historii spółki, jej działalności i misji. W trakcie rozmów nie zabrakło także pytań o to, jak spółka ocenia współpracę na zagranicznych rynkach, na których jest obecna, o skalę tej współpracy, o lokalne przedstawicielstwa, liczbę partnerów handlowych czy problemy w prowadzeniu biznesu.

chm

- Organizując wizyty studyjne dla zagranicznych kontrahentów i dziennikarzy w ramach Branżowego Programu Promocji dokładamy wszelkich starań, aby program tych wizyt podkreślał atrakcyjność polskiego sektora sprzętu medycznego - powiedział Rafał Gorgol, Ageron Polska. 

W przypadku tegorocznej edycji zaprosiliśmy do współpracy firmę ChM, która doskonale wpisuje się w rozwojowy trend branży i jest jednym z wiodących producentów sprzętu medycznego w kraju. Z naszego punktu widzenia, bardzo istotna jest duża aktywność eksportowa firmy i międzynarodowa struktura dystrybucji.

- Między innymi dzięki takim firmom, chcemy budować pozytywny wizerunek polskiej branży medycznej - dodał Rafał Gorgol. - Dzięki uprzejmości Zarządu firmy ChM  mamy możliwość zaprezentowania zagranicznym gościom jednego z najbardziej nowoczesnych zakładów produkcyjnych w Polsce .

Branżowy Programy Promocji
to pierwsza od wielu lat inicjatywa kompleksowej promocji branży i Marki Polskiej Gospodarki.  Sektorowy program promocji wdrażany jest przez Ministerstwo Gospodarki w ramach poddziałania 6.5.2 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. Projekt ma na celu promocję polskich marek i zwiększenie eksportu na rynki docelowe, którymi są: Niemcy, Rosja, Stany Zjednoczone Ameryki, Brazylia i Zjednoczone Emiraty Arabskie. Programu skierowany jest zarówno dla firm dużych i doświadczonych w zakresie eksportu jaki dla firm z sektora MŚP. Rozpisane do 2015 roku Branżowe Programy Promocji pozwolą na zwiększenie rozpoznawalności  Polski jako kraju pochodzenia konkurencyjnych produktów o wysokiej jakości.

 

 

Fala upadłości dopiero przed nami?

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3