Pomysły na prezenty:
Pomysły na prezenty:
Dla niej:
bukiet z 7 róż - cena około 140 zł;
czekoladki w pudełeczku w kształcie serca - Wedel - 39,90 zł;
gorset w kolorze czerwonym, sklep Tessoro - od 98 do 131 zł.
Dla niego:
książka "101 rzeczy, które powinien zrobić mężczyzna, żeby uszczęśliwić kobietę" - Świat Książki - 19,90 zł;
bilet do kina na film o miłości - kino Helios - 20 zł.
Już na początku lutego zaczerwieniły się wystawy sklepowe. Bo walentynki to nie tylko dobry dzień, by okazać sobie nawzajem uczucia. To przede wszystkim świetny moment, by... zarobić.
Oferty specjalne
- Teraz dobrze się sprzedaje specjalna "walentynkowa bielizna" - mówi Katarzyna Łyczkowska ze sklepu Triumph w Galerii Białej. - Są to majteczki "game of love" i koszulka w kolorze różowym.
Dalej posunął się właściciel sklepu Tessoro w galerii Alfa - od 9 lutego obowiązuje nietypowa promocja: na wszystkie czerwone rzeczy jest 25-procentowy upust.
Cieszą się też właściciele kwiaciarni. Już liczą zyski, bo 14 lutego znacznie rośnie sprzedaż kwiatów. Największym powodzeniem cieszą się, oczywiście, róże, bo właśnie one są symbolem miłości.
W drogeriach od kilkunastu dni dostępne są specjalne walentynkowe zestawy kosmetyków, cukiernie kuszą czekoladkami w kształcie serca. A w sklepach z drobiazgami znajdziemy mnóstwo gadżetów związanych ze świętem zakochanych. Są to maskotki, kubki, breloki, itp.
Romantyczne chwile możemy spędzić w Hotelu Branicki. Organizowana jest tam "Zakochana sobota". Za nocleg, śniadanie, "niespodziankę musującą" oraz możliwość skorzystania z centrum urody, czyli jacuzzi i sauny, para zapłaci 214 zł.
Każda okazja dobra
Walentynki są coraz popularniejszym świętem wśród Polaków. Dlatego nie budzi zdziwienia fakt, że pragną to wykorzystać handlowcy.
- Kiedyś w sklepach można było zakupić towar w specjalnym walentynkowym opakowaniu. Teraz są to nawet specjalne produkty. Na przykład Terravita wypuściła na rynek czekoladki w kształcie serca - mówi Andrzej Kondej, specjalista od marketingu.
Jego zdaniem, walentynki to święto poruszające istotne potrzeby konsumentów. I o tyle ważne, że są one związane z uczuciami. A to się dobrze sprzedaje, tak jak serial "M jak Miłość" - dodaje Kondej.
Strefa Biznesu: Przedsiębiorców czeka prawdziwa rewolucja z KSeF
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?