Prezent na walentynki: kino, bielizna, róże, czy czekoladki. Sprawdź ceny, zobacz, gdzie są promocje

Marta Strękowska [email protected] tel. 085 748 95 71
W lutym w żadnym sklepie nie może zabraknąć czerwonych akcentów. To właśnie one przyciągają teraz klientów.

Pomysły na prezenty:

Pomysły na prezenty:

Dla niej:
bukiet z 7 róż - cena około 140 zł;
czekoladki w pudełeczku w kształcie serca - Wedel - 39,90 zł;
gorset w kolorze czerwonym, sklep Tessoro - od 98 do 131 zł.
Dla niego:
książka "101 rzeczy, które powinien zrobić mężczyzna, żeby uszczęśliwić kobietę" - Świat Książki - 19,90 zł;
bilet do kina na film o miłości - kino Helios - 20 zł.

Już na początku lutego zaczerwieniły się wystawy sklepowe. Bo walentynki to nie tylko dobry dzień, by okazać sobie nawzajem uczucia. To przede wszystkim świetny moment, by... zarobić.

Oferty specjalne

- Teraz dobrze się sprzedaje specjalna "walentynkowa bielizna" - mówi Katarzyna Łyczkowska ze sklepu Triumph w Galerii Białej. - Są to majteczki "game of love" i koszulka w kolorze różowym.

Dalej posunął się właściciel sklepu Tessoro w galerii Alfa - od 9 lutego obowiązuje nietypowa promocja: na wszystkie czerwone rzeczy jest 25-procentowy upust.

Cieszą się też właściciele kwiaciarni. Już liczą zyski, bo 14 lutego znacznie rośnie sprzedaż kwiatów. Największym powodzeniem cieszą się, oczywiście, róże, bo właśnie one są symbolem miłości.

W drogeriach od kilkunastu dni dostępne są specjalne walentynkowe zestawy kosmetyków, cukiernie kuszą czekoladkami w kształcie serca. A w sklepach z drobiazgami znajdziemy mnóstwo gadżetów związanych ze świętem zakochanych. Są to maskotki, kubki, breloki, itp.

Romantyczne chwile możemy spędzić w Hotelu Branicki. Organizowana jest tam "Zakochana sobota". Za nocleg, śniadanie, "niespodziankę musującą" oraz możliwość skorzystania z centrum urody, czyli jacuzzi i sauny, para zapłaci 214 zł.

Każda okazja dobra

Walentynki są coraz popularniejszym świętem wśród Polaków. Dlatego nie budzi zdziwienia fakt, że pragną to wykorzystać handlowcy.

- Kiedyś w sklepach można było zakupić towar w specjalnym walentynkowym opakowaniu. Teraz są to nawet specjalne produkty. Na przykład Terravita wypuściła na rynek czekoladki w kształcie serca - mówi Andrzej Kondej, specjalista od marketingu.

Jego zdaniem, walentynki to święto poruszające istotne potrzeby konsumentów. I o tyle ważne, że są one związane z uczuciami. A to się dobrze sprzedaje, tak jak serial "M jak Miłość" - dodaje Kondej.

Strefa Biznesu: Przedsiębiorców czeka prawdziwa rewolucja z KSeF

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na poranny.pl Kurier Poranny
Dodaj ogłoszenie