Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Praca szuka człowieka. Zatrudnia DrTusz - renomowana firma z Białegostoku

peż
Sprzedaje i regeneruje tusze i tonery, serwisuje drukarki i podbija polski rynek sprzedaży internetowej. Białostocka firma DrTusz od ośmiu lat sukcesywnie się rozwija, powiększając kolekcję nagród i wyróżnień za sukcesy w branży e-commerce. Poszukuje też ludzi do pracy.

Tylko w 2017 roku marka otrzymała pierwsze miejsce w konkursie Ekomersy w kategorii „Strategia budowania lojalności klientów” i trzecie miejsce w kategorii „Konsekwencja w budowaniu marki i wizerunku”, a także zajęła trzecie miejsce w rankingu e-Gazele za „Najdynamiczniej rozwijająca się firmę e-commerce w województwie podlaskim.” To duży sukces, biorąc pod uwagę, że wg szacunkowych badań w internecie swoją działalność prowadzi blisko 24 tys. sklepów, z których korzysta około 54 proc. internautów (raport e-commerce 2018).

Czytaj też: m się udało. DrTusz - chcieli być niekonwencjonalni.

- Początkowo prowadziliśmy jedynie sprzedaż stacjonarną na lokalną skalę, jednak obserwując zmiany na rynku i coraz śmielej prowadzoną równolegle (i w internecie i stacjonarnie) działalność dużych sklepów, zdecydowaliśmy o uruchomieniu sprzedaży internetowej za pośrednictwem strony drtusz.pl – wspominają Marcin Janczewski i Grzegorz Drągowski, założyciele firmy. - Dzięki takiemu posunięciu, daliśmy możliwość wyboru stałym klientom, którzy bez wychodzenia z domu mogli zamówić towar, a także otworzyliśmy się na sprzedaż ogólnopolską z darmową wysyłką na terenie całego kraju.

A żeby utrzymać motywację w zespole, DrTusz rozwija własny employer branding, który z roku na rok zyskuje na znaczeniu i znajduje się w kręgu zainteresowań coraz większej liczby pracowników i pracodawców.

- Zależy nam na podtrzymaniu dobrej atmosfery wewnątrz firmy i integracji zespołu. Wspólnie celebrujemy urodziny, wychodzimy na spotkania branżowe, świętujemy śluby i narodziny dzieci. Oprócz tego, dajemy im warunki do ciągłego rozwoju, umożliwiamy wyjazdy na konferencje tematyczne i targi – mówi Marcin Janczewski.

Oprócz tego DrTusz angażuje swoich pracowników w realizację działań CSR, takich jak udział w biegu charytatywnym, czy wsparcie białostockiego schroniska dla zwierząt. Takie praktyki, oprócz korzyści w postaci zaangażowanych ludzi, pozwalają firmom na zwiększenie widoczności także dla potencjalnych pracowników. A na tych, wraz z rozwojem firmy i korzystnymi prognozami dla branży e-commerce, zapotrzebowanie rośnie.

Założyciele firmy postawili także na wzmocnienie marki. Od kilku lat wykorzystują w komunikacji własnego brand hero - Rudego, obecnego niemal we wszystkich działaniach firmy DrTusza i rozbudowują dział marketingu. Tylko we wrześniu przeprowadzono rekrutację, w ramach której przyjęto trzy osoby. I nadal poszukiwany jest specjalista ds. obsługi klienta w sklepie stacjonarnym przy ul. Wyszyńskiego 2 w Białymstoku. Rekrutacja potrwa jeszcze dwa tygodnie. CV z dopiskiem Obsługa sklepu stacjonarnego należy wysyłać TUTAJ.

emisja bez ograniczeń wiekowychnarkotyki
Wideo

Strefa Biznesu: Czterodniowy tydzień pracy w tej kadencji Sejmu

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na poranny.pl Kurier Poranny