Pozycjonowanie stron- skuteczna kampania reklamowa

Artykuł sponsorowany Wild Moose SC

Firma, która nie ma strony internetowej, bardzo dużo traci – ogromna rzesza potencjalnych klientów nie może dowiedzieć się o ofercie, czy złożyć zamówienia przez internet. Współczesny handel opiera się na dwóch filarach: sklepach stacjonarnych i internecie. Każdy z nich jest jednakowo ważny ze względu na różne upodobania konsumentów i możliwości dotarcia do nich z ofertą. Dostęp do internetu, obojętnie, czy w telefonie, czy w komputerze ma coraz więcej osób, dlatego ogromne znaczenie ma skuteczna reklama w sieci. Nie wystarczy strona internetowa i wrzucanie linków w komentarze. Konieczna jest stała, regularna reklama w sieci, którą umożliwiają narzędzia Google. Najskuteczniejsze okazuje się pozycjonowanie stron.

Reklama w internecie dźwignią handlu

Skuteczna reklama wcale nie musi być droga. Niekoniecznie trzeba wydawać grube pieniądze na reklamę telewizyjną, na którą stać głównie bardzo znane, wielkie marki, które od lat utrzymują pozycję liderów. Internet to potęga i nawet niewielka firma lokalna może zapewnić sobie zainteresowanie odbiorców i obecność na lokalnym rynku. Obecność w świadomości konsumentów zapewnia reklama w sieci. Google Maps i pozycjonowanie stron www.wildmoose.pl/pozycjonowanie-stron to absolutna podstawa promocji w informatycznym społeczeństwie. Przecięty poszukiwacz usługi lub towaru wpisuje hasło w wyszukiwarkę Google i przegląda wyniki wyszukiwania. Im wyżej jest dana firma, tym większa szansa na zainteresowanie klienta. To bardzo prosty i skuteczny mechanizm.

Bez narzucania się odbiorcy

Pozycjonowanie stron ma zaletę, której brakuje reklamie ulicznej, czy telewizyjnej. Nie narzuca się odbiorcy, nie bombarduje przekazem, nawet jeżeli ktoś tego nie chce. Dzięki pozycjonowaniu stron dana oferta ukazuje się dopiero na zapytanie internauty. Jest to o wiele skuteczniejsze od przypadkowej łapanki klientów. Propozycja usługi lub towaru trafia do osoby, która rzeczywiście jest tym zainteresowana. Zwiększa to szansę przedsiębiorcy na odwiedzenie strony, przejrzenie propozycji, jakieś zapytanie lub zakupy. Pozycjonowanie stron jest skuteczne po jakimś czasie, a jego efektywność zwiększa się wraz z aktywnością firmy na portalach społecznościowych i udostępnianiem oferty przez kolejnych internautów. Kampania polegająca na pozycjonowaniu stron jest dopasowana do potrzeb zamawiającego i do wymogów takich serwisów jak: wyszukiwarka Google, media społecznościowe czy YouTube. Sprawia, że firma zostaje zauważona przez potencjalnych klientów, co szybko wpływa na lepszą klikalność w stronę, a w konsekwencji na poprawę wyników finansowych.

Dobór fraz do pozycjonowania

W pozycjonowaniu stron kluczowy jest dobór fraz. Odpowiednie słowa pozwalają na lepszą optymalizację strony, co przekłada się na zainteresowanie czytelnika. Frazy dobierane są przez specjalistów, którzy mają doświadczenie Google Keyword Planner, Semstorm czy Ahrefs. Daje to pewność, że pozycjonowanie stron jest oparte na frazach, które są często wpisywane przez internautów w wyszukiwarkę Google. Decydując się na pozycjonowanie stron, trzeba pamiętać, że jest to stały proces, a nie jednorazowa kampania reklamowa. Google często zmienia algorytmy, co też jest uwzględniane w strategii pozycjonowania. Promocja sklepu internetowego wymaga wyboru wielu fraz do pozycjonowania, ponieważ tylko w taki sposób można rozwijać sklep internetowy. Duża ilość towarów to możliwość wielu zapytań w wyszukiwarkę. Tylko pozycjonowanie wielofrazowe może skutecznie zwiększyć ruch na stronie sklepu internetowego.

Potęga Facebooka i Youtube

Media społecznościowe to rewolucja w komunikowaniu się między ludźmi. Każdy może rozmawiać z kim chce, udostępniać ważne dla siebie treści i oferty. Media społecznościowe to gigantyczny zbiór ludzi z różnych państw, o różnych poglądach, pochodzeniu i potrzebach konsumenckich. Media społecznościowe to wielka pomoc przy pozycjonowaniu stron www.wildmoose.pl/oferta, ponieważ internauci z własnej woli udostępniają poszczególne treści, nadając im swój bieg. Media zrzeszające społeczności mają zdecydowanie więcej użytkowników niż jakiekolwiek inne portale. Użytkownicy przeglądają je kilka razy dziennie i widzą wszelkie reklamy. Akcentują swoją obecność, klikając polubienie lub inną formę aprobaty treści, czym wysyłają sygnał, że chcą otrzymywać informację z danej strony. Internauta decyduje, że chce otrzymywać informację o nowych butach, a nie o narzędziach rolniczych. Udostępnienia to kolejna szansa na kliknięcie w daną stronę, co zwiększa ruch na stronie i pozycję w wyszukiwarkach. W połączeniu z pozycjonowaniem stron daje znakomitą kampanię reklamową, z której skuteczności zleceniodawca będzie zadowolony.

Pozycjonowanie stron jest warte rozważenia, ponieważ stawia na ciągłość działań promocyjnych, co jest ważniejsze dla pozyskania i utrzymania klientów niż pojedyncze kampanie reklamowe. Może obejmować środowisko lokalne, krajowe lub międzynarodowe. Pozycjonowanie lokalne polecane jest głównie dla firm usługowych, które działają na terenie wybranego miasta i okolicy.

Dodaj ogłoszenie