Spis treści
W oczekiwaniu na premierę Diablo 4
Diablo 4 zostało zapowiedziane w 2019 roku, podczas BlizzCon. Od tego czasu minęły już równe trzy lata, a my nadal nie poznaliśmy dokładnej daty premiery czwartej odsłony legendarnego hack-n-slasha. W tzw. międzyczasie otrzymaliśmy sieciowe Diablo Immortal na urządzenia mobilne. Tytuł ma solidne, bardzo grywalne fundamenty, jednak cierpi na wszechobecne mikropłatności. Gracze już ostrzą sobie klawiatury i pady na danie główne, czyli czwartą, pełnoprawną część legendarnego cyklu.
Diablo IV - oficjalna data premiery
Zgodnie z przewidywaniami, Blizzard pojawił się na gali The Game Awards 2022, która odbyła się w nocy z 8 na 9 grudnia i potwierdził przecieki dotyczące gry. Tak więc wiemy już oficjalnie, że Diablo 4 zadebiutuje 6 czerwca 2023 roku.
Zobacz najnowszy zwiastun Diablo 4:
Miesiąc temu do bardzo ciekawych informacji dotarli insiderzy podczas podcastu Xbox Two. Ich zdaniem [b]Blizzard Entertainment planował wydać Diablo IV już.... wiosną 2023 roku. Doniesienia te potwierdzili dziennikarze Windows Central, którzy wskazali precyzyjnie na kwiecień.
„Jez Coredn twierdzi, że zna datę premiery Diablo 4 oraz że ta wkrótce zostanie ogłoszona. Zasugerował, że stanie się to podczas The Game Awards, z potencjalną premierą między marcem a majem przyszłego roku” - napisał na Twitterze Idle Sloth.
Potem dostaliśmy jeszcze donos od użytkownika Aggiornamenti Lumia, który znany jest z wyszukiwania informacji w bazie danych sklepu Microsoftu. Według pozyskanych przez niego danych, Diablo 4 miało się ukazać 5 czerwca 2023 roku. Cóż, wiele się nie pomylił.
Blizzard chce zacząć zarabiać na Diablo IV
Serwis Game Rant zwrócił uwagę, że Diablo 4 będzie jedną z najbardziej popularnych gier przyszłego roku, co skutecznie podsyciły tegoroczne przecieki i premiera Diablo Immortal. Nowa część cyklu ma potencjał, by przywrócić franczyzie dawny blask. Z materiałów promocyjnych wynika, że Diablo IV będzie wykorzystywać estetykę i atmosferę klasycznych części z numerami 1 oraz 2, zamiast kreskówkowego i bardziej kolorowego wyglądu „trójki”.
Czwarta odsłona powinna zadowolić weteranów do zagłębienia się w tytuł na długi czas oraz zachęcić nowych graczy, którym być może spodobał się mobilny Immortal. Dlatego Blizzardowi zależy, by jak najszybciej wypuścić grę i wystartować z pierwszym sezonem, a w rezultacie zacząć zarabiać na dodatkowo płatnej zawartość. Przypomnijmy, że Diablo Immortal, mimo wszechobecnej krytyki za monetyzację, wygenerowało już 300 milionów dolarów zysków dla firmy.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na Twitterze!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Dzieje się w Polsce i na świecie – czytaj na i.pl
Polecane oferty
kup teraz

Garmin Venu Sq 2 Music Brzoskwiniowy (100270011)
NADGARSTKOWY CZUJNIK TĘTNA Zegarek stale mierzy tę…
kup teraz

Huawei Watch GT3 Pro Elite 46mm Srebrny
Wysokowydajny inteligentny zegarek z tytanowym kor…
kup teraz

Apple Watch 8 Cellular 41mm Grafitowy z opaską sportową w kolorze...
apple watch series 8 olśniewa dużym niegasnącym wy…
kup teraz

Huawei Watch GT 3 46 mm Active Czarny
Zachwyca designem i klasyczną estetyką, zapewniają…
kup teraz

Amazfit GTS 4 mini Czarny
Amazfit GTS 4 Mini Kompaktowy i pełen mocy Ultra p…
kup teraz

Withings ScanWatch (HWA09-model 1-All-Int)
Withings ScanwatchPierwszy hybrydowy smartwatch z …