Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Postawmy na siebie - ta kampania ma nas wyciągnąć ze stagnacji (wideo)

(peż)
Szczegóły kampanii przedstawili Andrzej Parafiniuk (z prawej) oraz Marek Dźwigaj
Szczegóły kampanii przedstawili Andrzej Parafiniuk (z prawej) oraz Marek Dźwigaj Andrzej Zgiet
Podlaska Fundacja Rozwoju Regionalnego prowadzi kampanię "Postawmy na siebie".

Od lat wiadomo, że województwo podlaskie rozwija się słabo. Ale jakoś tak bez echa przeszły dane statystyczne świadczące, że stanęliśmy w miejscu i za chwilę przeskoczą nas ostatnie regiony, od których byliśmy lepsi - alarmował dziś Marek Dźwigaj, wiceprezes Podlaskiej Fundacji Rozwoju Regionalnego. - Lubelskie i podkarpackie gonią nas coraz szybciej. Przez pewien czas rozwijaliśmy się wykorzystując nasze przewagi kosztowe, np. tańszą siłę roboczą, ale to już nie wystarcza.

- Dlatego zamiast celebrować 20-lecie istnienia Fundacji, postanowiliśmy ruszyć z całoroczną, szeroko zakrojoną kampanią "Postawmy na siebie" promującą zaradność, odwagę, przedsiębiorczość, bo bez tego żadne fundusze europejskie nam nie pomogą i utkniemy w marazmie - wyjaśniał Andrzej Parafiniuk, prezes PFRR.

Dziś nasz region jest w bardzo nieciekawej sytuacji, gdy rośnie emigracja zarobkowa, w stopniu niespotykanym w kraju głównym pracodawcą w regionie jest sektor publiczny, a pod względem innowacyjności, za którą idzie konkurencyjność, jesteśmy w ogonie kraju.

Kampania "Postawmy na siebie" ma pomóc w przełamaniu stagnacji przez promowanie ludzi zaradnych i uczenie przedsiębiorczości dzieci i młodzieży w sposób przystępny, ale skuteczny. Wszystkie przedsięwzięcia z nią związane będą trwały cały rok, albo nawet dłużej. Finansowana jest z pieniędzy pozyskiwanych przez PFRR z regionu.

- Mamy nadzieję, że gdy nasza przedsiębiorczość się obudzi, to ludzie tez zaczną wywierać większy nacisk na swoje otoczenie, żeby ich biznes miał tu coraz lepsze warunki do rozwoju - mówił prezes Parafiniuk.
Więcej w jutrzejszym wydaniu Kuriera Porannego i Gazety Współczesnej.

Patronami medialnymi kampanii społecznej Podlaskiej Fundacji Rozwoju Regionalnego "Rok 2014 Rokiem Przedsiębiorczości. Postawmy na siebie" są: TVP Białystok, Polskie Radio Białystok, Kurier Poranny, Gazeta Współczesna, Poranny.pl i Wspolczesna.pl

Czytaj e-wydanie »

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na poranny.pl Kurier Poranny