Pomocna ekipa na kłopotliwe, domowe usterki – oszczędzisz czas i pieniądze

Materiał informacyjny PGNiG Obrót Detaliczny
Udostępnij:
Pęknięta rura, woda kapiąca z kranu, niedziałający palnik w kuchence gazowej, zepsuty zamek w drzwiach, czy problemy z komputerem – te drobne, domowe awarie potrafią naprawdę dać się we znaki i kosztować masę nerwów. Zazwyczaj wymagają szybkiej interwencji dobrego i zaufanego specjalisty. Niestety, dziś znalezienie solidnego fachowca w rozsądnej cenie to niełatwa sprawa, a polecony w internecie „specjalista” często nie wykazuje się odpowiednią wiedzą i zaangażowaniem. Dlatego warto zainwestować w usługę „Pomocna ekipa” PGNiG, która rozwiązuje te problemy i pozwala zaoszczędzić czas – a to wszystko już od 6,99 złotych miesięcznie!

Fachowiec potrzebny od zaraz!

Dziś hydraulik, który sprawnie i niedrogo wymieni uszkodzoną baterię, pękniętą rurę lub uszczelkę jest naprawdę „na wagę złota”.

– Po wejściu do kuchni zauważyłam, że pod zlewem zebrała się spora ilość wody. Okazało się, że pękła rura, a do tego mąż był w delegacji i nie mogłam liczyć na jego wsparcie. Na szczęście mam wykupioną usługę „Pomocna ekipa” w PGNiG Obrót Detaliczny, która zapewnia natychmiastową pomoc fachowca. Teraz wiem, że to był strzał w dziesiątkę! Płacę kilka złotych miesięcznie i w razie potrzeby mogę liczyć na szybką pomoc – cieszy się Pani Malwina z Rudy Śląskiej.

Według statystyk hydraulik to najlepiej oceniany fachowiec w ramach usługi „Pomocna ekipa”. Z przeprowadzonego badania wynika, że aż 93% klientów skorzystało właśnie z usług hydraulika. To jednak nie jedyny specjalista, na którego można liczyć w tym pakiecie.

– Sąsiad z naprzeciwka zatrzasnął klucze w mieszkaniu. Spotkałam go na klatce i zaoferowałam pomoc. On jednak uśmiechnął się i powiedział, że nie ma problemu, ponieważ już zgłosił sprawę do PGNiG i czeka na ślusarza. Zdziwiłam się, więc zaprosiłam go na herbatę, żeby dowiedzieć się czegoś więcej. Pan Władysław powiedział mi, że od niedawna korzysta z usług „Pomocnej ekipy” i jest bardzo zadowolony. Elektryk naprawił mu światło w salonie, a informatyk laptopa, dzięki czemu może rozmawiać przez internet z wnuczką, która studiuje za granicą – mówi Pani Anna z Zabrza.

Do dyspozycji klientów PGNiG jest również technik urządzeń grzewczych i gazowych. Jego pomoc jest niezbędna, gdy musimy naprawić kuchenkę gazo¬wą albo kocioł gazowy zainstalowany w naszym domu. To zadanie, wymagające odłączenia gazu, zdecydowanie należy powierzyć specjalistom posiadającym odpowiednie uprawnienia.

– Zauważyłam, że płomień w palnikach gazowych mojej kuchenki ma dziwny czerwony kolor, a woda w czajniku gotuje się zdecydowanie dłużej. Wezwałam więc specjalistę z PGNiG, który przyjechał już następnego dnia rano i stwierdził, że to wina zabrudzonych palników. Dzięki jego szybkiej i sprawnej interwencji płomień gazu znów jest błękitny, a woda w czajniku gotuje się błyskawicznie – przyznaje pani Marzena z Tłuszcza.

Mały koszt, konkretne korzyści

Klienci PGNiG Obrót Detaliczny mogą wybrać jeden z czterech wariantów oferty „Pomocna ekipa”, a opłata miesięczna wynosi od zaledwie 6,99 zł do maksymalnie 19,99 zł. To naprawdę wyjątkowa oferta, zważywszy, że szukając pomocy w internecie nierzadko trzeba się liczyć z wydatkiem rzędu 50 zł za sam dojazd serwisanta, nie wspominając o koszcie samej usługi oraz części zamiennych.

Decydując się na wybór najtańszej opcji „Pomocnej ekipy” (6,99 zł) można liczyć na wsparcie technika urządzeń grzewczych i gazowych oraz ślusarza. W wariancie drugim (9,99 zł) i trzecim (14,99 zł) do pakietu dołączają odpowiednio hydraulik i elektryk. Najbardziej rozbudowany, czwarty pakiet (19,99 zł) gwarantuje kompleksową pomoc technika urządzeń grzewczych i gazowych, ślusarza, hydraulika, elektryka, serwisanta RTV/AGD oraz informatyka.

Termin w 4 godziny, pomoc w ciągu jednego dnia!

Aby skorzystać z pomocy fachowców w ramach „Pomocnej ekipy” wystarczy zadzwonić do całodobowego Centrum Pomocy pod numer telefonu: (22) 505 14 25 i poinformować o wystąpieniu awarii, a także krótko opisać, co się zdarzyło. Konsultant w ciągu maksymalnie czterech godzin oddzwoni i zaproponuje termin wizyty specjalisty. Fachowiec przyjedzie w ciągu 24 godzin lub w innym, ustalonym przez klienta terminie. To właśnie szybka pomoc w razie awarii i łatwy dostęp do fachowców są przez klientów PGNiG Obrót Detaliczny wskazywane jako największe atuty usługi.

W ramach „Pomocnej ekipy” oferowane jest zorganizowanie i pokrycie kosztów interwencji, w tym dojazdu do klienta, materiałów oraz robocizny – do 500 zł za jedną naprawę. Z takiego serwisu specjalisty można skorzystać trzy razy w okresie 12 miesięcy.

Jesteś w PGNiG? Skorzystaj!

Z oferty mogą skorzystać wszyscy klienci, którzy mają aktywną umowę z PGNiG Obrót Detaliczny na dostawę gazu i/lub prądu. Po wybraniu wariantu usługi zostaje zawarta umowa świadczenia usługi na okres 24 miesięcy. Wówczas opieka technika urządzeń grzewczych i gazowych, hydraulika, elektryka, ślusarza, serwisanta urządzeń RTV/AGD oraz informatyka już działa!

Usługę „Pomocna ekipa” można wykupić w jednym z ponad 130 Biur Obsługi Klienta PGNiG Obrót Detaliczny oraz za pośrednictwem elektronicznych kanałów komunikacji (eBOK, aplikacja mobilna). Szczegółowe informacje o ofercie dostępne są pod adresem: https://pgnig.pl/pomocna-ekipa

Materiał oryginalny: Pomocna ekipa na kłopotliwe, domowe usterki – oszczędzisz czas i pieniądze - Dziennik Bałtycki

Dodaj ogłoszenie