Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

POLOmarket pokazał nowe logo, zmieni wyposażenie i układ sklepów

Redakcja
Za 200 mln zł Grupa POLOmarket otworzyła 56 nowych supermarketów i tym samym zamknęła rok 2012 liczbą 385 placówek.
Za 200 mln zł Grupa POLOmarket otworzyła 56 nowych supermarketów i tym samym zamknęła rok 2012 liczbą 385 placówek. Nadesłane/POLOmarket
W 2012 roku POLOmarket osiągnął bardzo dobre wyniki finansowe. Przychody netto wyniosły ponad 3,5 mld zł, a wypracowany wynik EBITDA był najwyższy w historii.

Za blisko 200 mln zł Grupa POLOmarket otworzyła 56 nowych supermarketów i tym samym zamknęła rok 2012 liczbą 385 placówek. POLOmarket jest największą siecią handlową ze 100 proc. polskim kapitałem, stabilnym i niezmiennym od chwili powstania firmy w 1997 roku. Grupa POLOmarket daje zatrudnienie ponad 11tys. pracownikom.

Dostali Diament od Forbes'a

Uzyskane dobre wyniki finansowe, w 2012 roku zauważyła i doceniła kapituła miesięcznika "Forbes", przyznając sieci prestiżowy Diament. Na liście 500 największych polskich przedsiębiorstw "Pięćsetka Polityki", POLOmarket uplasował się na 76 miejscu, a w zestawieniu 500 największych firm w Europie Środkowo-Wschodniej według dziennika "Rzeczpospolita" POLOmarket zajął miejsce 276. Ponadto "Rzeczpospolita" wyceniła markę POLOmarket na kwotę 218 mln zł.

Mimo zauważalnego spowolnienia gospodarczego POLOmarket z optymizmem patrzy w przyszłość. Sieć zwiększa swoją siłę zakupową i cały czas rozwija relacje z dostawcami. Opracowana została nowa strategia dla firmy na lata 2013 - 2016. W tym czasie POLOmarket będzie rozwijał się w sposób organiczny, by na koniec roku 2016 osiągnąć 6 mld zł przychodów netto. Od początku roku 2013 POLOmarket ma już za sobą kolejne otwarcia nowych sklepów - 9 - i łącznie jest ich 400.  Ponadto sieć nie wyklucza fuzji, przejęć, rozważa także budowanie szerszej grupy kapitałowej.

Co się zmieni?

POLOmarket posiada dwa nowoczesne centra logistyczne i cały czas doskonali proces dystrybucji towarów. Budowa kolejnych centrów logistycznych zoptymalizuje czas dotarcia produktów do sklepów, a zaoszczędzony kapitał pozwoli wypracować jeszcze bardziej konkurencyjną ofertę dla klienta.

W dalszym ciągu duży nacisk będzie kładziony na rozwój marki własnej. 

17 kwietnia firma zaprezentowała odświeżone logo. Sale sprzedaży POLOmarketu wkrótce staną się bardziej przyjazne dla klientów. Wyposażenie i układ sklepów zostaną zmodyfikowane tak, aby miejsce zakupów stało się przestronne i nowoczesne.

Źródło: POLOmarket

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Co dalej z limitami płatności gotówką?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: POLOmarket pokazał nowe logo, zmieni wyposażenie i układ sklepów - Gazeta Pomorska

Wróć na poranny.pl Kurier Poranny