Podsumowanie kampanii Wschodzący Białystok (wideo)

ek
Dzieci wręczyły prezydentowi własnoręcznie wykonane listy, w których znalazły sie ich podziękowania i prośby
Dzieci wręczyły prezydentowi własnoręcznie wykonane listy, w których znalazły sie ich podziękowania i prośby
Hasło ma już sukcesy i powoli przyjmuje się wśród mieszkańców - mówił prezydent Tadeusz Truskolaski

"Wschodzący Białystok" to hasło, które od miesiąca można spotkać w wielu zakątkach Białegostoku. Logo, wpisany w stylizowane słońce kontur miasta, jest już naszą wizytówką.

Realizacją akcji promocyjnych zajmowała się Grupa Eskadra. Przygotowano m.in. billboardy i citylighty. Ważnym elementem były też akcje skierowane do mieszkańców: graffiti jam, kolorowanka Białegostoku, prezentacje breakdancerów czy przygotowanie flagi "sektorówki" na mecz Jagiellonii.

- Nie zależało nam na sztucznym nabijaniu frekwencji - stwierdził przedstawiciel firmy. - Gdybyśmy chcieli ją zawyżać, wystarczyło te wydarzenia przenieść do hipermarketu. Nam zależało na stworzeniu "twardego elektoratu" Wschodzącego Białegostoku.

Wideo

Komentarze 44

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

J
Jas Fasola:)
CYTAT(Szponiasty @ 3.11.2008, 20:34)
Bardzo dobrze że teraz promowanie Białegostoku wkroczy w fazę ogólnopolsą !!!! Patrząc na te wpisy co juz są tu dodane mogę śmiało stwierdzić że napisali je ludzie co z Białymstokiem nie mają nic wspólnego i tyko zazdroszczą że stolica Podlasia zaczyna swoją promocję!!!! Moja praca polega na tym że przebywam non stop wśród nowych ludzi i jak porusza się temat Wschodzącego Białegostoku to zdecydowana większość jest za tym żeby w końcu o nas usłyszeli,bo niby czemu rodowici białostoczanie mieli by nie chcieć takiej promocji???? Nie wiem czemu ale myślę i nadal będę myślał że te wszystkie wpisy są dodawane przez mieszkańców miast którzy niespecialnie przepadają za Białymstokiem i są to w większości ludzie z Ł....... !!!!


Tępaki i bezgustowne patałachy moga tutaj tak pisać!!!!Jesteście normalni....ale inaczej chyba ha ha ha:P:P:P
J
Jas Fasola:)
CYTAT(Szponiasty @ 3.11.2008, 21:56)
No w końcu znalazł się ktoś normalny na tym forum kto myśli podobnie jak ja!!!!


Tępaki i bezgustowne patałachy moga tutaj tak pisać!!!!Jesteście normalni....ale inaczej chyba ha ha ha:P:P:P
n
nm

zrozumcie wreszcie iż grupa eskadra przygotowywała kampanię w necie dla PO podczas ost. wyborów patrlamentarnych, prawdopodobnie zrobili to po niższych kosztach a teraz się PO odwdzięcza zamawiając via magistrat jakieś kampanie które tak naprawdę nie służą promocji miasta ale wyciągnięciu kasy

podobnie w 2000r z magistratu zapłacono za "promocje" radiu plus (ponad 100 tys.)

n
nn
W dniu 03.11.2008 o 20:34, Szponiasty napisał:

Bardzo dobrze że teraz promowanie Białegostoku wkroczy w fazę ogólnopolsą !!!! Patrząc na te wpisy co juz są tu dodane mogę śmiało stwierdzić że napisali je ludzie co z Białymstokiem nie mają nic wspólnego i tyko zazdroszczą że stolica Podlasia zaczyna swoją promocję!!!! Moja praca polega na tym że przebywam non stop wśród nowych ludzi i jak porusza się temat Wschodzącego Białegostoku to zdecydowana większość jest za tym żeby w końcu o nas usłyszeli,bo niby czemu rodowici białostoczanie mieli by nie chcieć takiej promocji???? Nie wiem czemu ale myślę i nadal będę myślał że te wszystkie wpisy są dodawane przez mieszkańców miast którzy niespecialnie przepadają za Białymstokiem i są to w większości ludzie z Ł....... !!!!

Jestem z Bialegostoku i dlatego nei zycze sobie takie antypromocji mojego kochanego miasta.
t
tomaszek
W dniu 03.11.2008 o 21:56, Szponiasty napisał:

No w końcu znalazł się ktoś normalny na tym forum kto myśli podobnie jak ja!!!! :)


co za skromnosc, jedyny normalny, bo mysli tak samo jak ja, hahaha
Dobre! Miczesylawie Bartku, no dobre, dobre tezy snujesz, tylko zalozenei bledne. Nasza zasciankowosc i marazm moze byc odskocznia dla wariactwa swiata. Na to stawiac, ale bez udzialu specow typu "eskadra" Promocja bez sensu i tyle.
G
Gość

Z tego co wiem to pieniądze pochodzą z kasy miasta i dobrze że na coś je przeznaczają. Nawet jak przyciągną do miasta 5 inwestorów i 10 turystów. Wczesniejsza władza tylko koscioły budowała a reszta kasy w dziwny sposób się rozpływała i dziwi mnie to że płaczu nie było. Nie wiem czy ta akcja jest dobra- czas pokaze. Patrzę że wam nie o "akcję" chodzi tylko o nienawiść do Tadka i PO a takim tokiem myślenia nigdzie się nie dojdzie.Nie wiem czy nasze władze , czy taka gazeta jak poranny powinna przeprowadzic akcje "co się naszym mieszkańcom w miescie nie podoba" i zacząć to "naprawiać".

G
Gość

A co to w ogóle znaczy 'promujemy Białystok'?

Opiszę pewną sprawę. Mam znajomego cudzoziemca, który mieszka w swoim kraju. Pewnego razu rozmawialismy o naszych miastach. On przysłał mi zdjęcia ze swoim miastem, zrobine nocą. To ja poszukałam w internecie zdjęć z naszego miasta i wysłalam mu 10 zdjęć, które zatytułowałam 'Białystok nocą'. Obecnie mamy trochę budynków pięknie odnowionych i wspaniale oświetlonych. Wiecie jaka była reakcja?
Napisał mi, że nie wiedział, że Białystok to takie piekne miasto i jak przyjedzie mnie odwiedzic to wszystkie te budynki chce zobaczyc na żywo, w nocy i w dzień. Poza tym powiedział, że prześle te zdjecia kilku swoim znajomym, bo zdjęcia sa imponujace.

Nie wiem czy to jest promocja miasta na zewnątrz, czy nie, ale było mi miło, że ktos sie autentycznie zachwycił tym co juz zrobiliśmy.
A tak na marginesie, szukajac tych zdjęć stwierdziłam, że jest ich sporo, ale prawdziwych 'dzieł sztuki' jest mało. Zdjęcia Pana Trojanowskiego są wspaniałe, ale na stronach miasta mozna by było zrobić artystyczne galerie zdjęć z naszym miastem i podzielic nawet na tematy. To działa na wielu cudzoziemców.

Ot, takie moje dwa grosze do kampanii.

j
ja

może kilka liczb.Miasto zapłaciło za tę promocję ponad 300tys zł.Wg. agencji Eskadra odbiorcami akcji było 10tys. osób , zapominają tylko dodać że ponad 8tys wliczonych osób to kibice na meczu , którzy przyszli na mecz , a nie akcję promocyjną , więc nie można ich zaliczać...ale są zaliczeni...więc akcja dotarła realnie do 2-3 tys. osób( Eskadra zresztą zawyżają liczby podając np., że na akcji witania słońca było 150 osób, a było o połowę mniej ).Podzielić 300tys zł na góra 3tys osób wychodzi 100zł na osobę, więc stosunek ceny do jakości oceńcie sami.To droga , nieefektywna kampania, skoro nie zainteresowała nawet 1% białostoczan, teraz jest prawie 3 mln zł na promocję w kraju- oby nie z takim samym efektem.

w
wSY
W dniu 04.11.2008 o 10:16, kibic napisał:

Mnie się też wydaje, ze "Wschodzący Białystok" i logo są popier...ne. Nawet idąc w tym kierunku, lepiej wyglądałoby hasło np. "Białystok na horyzoncie" (może ktoś wreszcie wypatrzy?) a zgrabne, charakterystyczne logo wyciągnąć z linii horyzontalnej (niekoniecznie żubra )...



ja nie znam nikogo komu inaczej się wydaje i dlatego jestem ciekaw badań na temat loga - wszyscy dookoła mnie mówią że jest TRAGEDIA (wiek 20-30 lat)
k
kibic

Mnie się też wydaje, ze "Wschodzący Białystok" i logo są popier...ne. Nawet idąc w tym kierunku, lepiej wyglądałoby hasło np. "Białystok na horyzoncie" (może ktoś wreszcie wypatrzy?) a zgrabne, charakterystyczne logo wyciągnąć z linii horyzontalnej (niekoniecznie żubra )...

G
Gość
W dniu 04.11.2008 o 10:10, nikaa napisał:

Cóż, jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o kasę. Ktoś za tę promocję wziął pieniądze i to niemałe. Ktoś teku komuś te pieniadze dał..... A teraz władze starają się udowodnić, że to miało sens. No, dla tego, kto zainkasował forsę- to sens miało na pewno.



wyszło jak Trampki Truskolaskiego:)
n
nikaa

Cóż, jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o kasę. Ktoś za tę promocję wziął pieniądze i to niemałe. Ktoś teku komuś te pieniadze dał..... A teraz władze starają się udowodnić, że to miało sens. No, dla tego, kto zainkasował forsę- to sens miało na pewno.

G
Gość

nie trafić do kanony ANTYREKLAMY i PROMOCJI
promocja miasta 12 par trampek z logo Converse (3 sztuki na 1 but) sprzedane jako promocja miasta (z logo miasta) w zimie:)

"Trampki Truskolaskiego" to powinno funkcjonować jak "Sweter Kononowicza"

i
izia

śmiechu warte... a co to za promocja? nie udało sie białemustokowi wzejść, bo widocznie nie został jeszcze skutecznie obudzony miasto samo robi sobie skuteczniejsza promocję wśród mieszkańców bez grupy eskadra - np. imprezy na placu miejskim - porównajmy ilość uczestników na tych imprezach z ilością na zorganizowanych przez eskadrę. a swoją droga, skoro tak mało ludzi brało w nich udział, to albo akcja mało ciekawa (co na to organizatorzy!), albo za mało wypromowana (a skoro tak, to po co biorą się za promocję miasta?!). aktualnie najskuteczniej promują białystok tancerze z fair play crew - moze to wykorzystać, póki chce im sie jeszcze chwalić, że są z białegostoku..... a wracając do eskadry- niezły wyczyn - 12 par trampek jako gadget promocyjny - ciekawe do kogo trafiły?

N
Nowy

Wschodzący Białystok to już był 30 lat temu. To wtedy powstawały wielkie fabryki,osiedla a B-stok rozrastał się jak kalafior. Dzisiaj jeno zgliszcza i ruiny a na nich tylko puste ponure place.Panie Prezesie weź Pan ten swój budzik i idź Pan spać.Oszczędź Pan nam chociaż szpitale które jeszcze są dla społeczeństwa.Dobranoc !

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3