- Przekaz promocyjny opierał się będzie na zderzaniu naturalności z nowoczesnością - mówi Magdalena Łyżnicka-Sanczenko, dyrektorka departamentu promocji w urzędzie marszałkowskim.
Wstępne plany reklamowe zostały już przygotowane. Najważniejsza będzie współpraca z przedsiębiorstwami. - Ma doprowadzić do uzyskania sprzężenia zwrotnego, dzięki któremu pochodzenie z Podlaskiego podniesie reputację produktu, a dobre imię regionalnych produktów będzie wzmacniało markę całego regionu - podkreśla Magdalena Łyżnicka-Sanczenko.
Na początek chodzi szczególnie o branżę mleczarską, której produkty już można podpiąć pod hasło: Podlaskie zasilane naturą.
- Nasze spółdzielnie mleczarskie należą do największych w kraju, a ich produkty od wielu lat cieszą się niesłabnącym uznaniem. Chciałbym, abyśmy wykorzystali ten ogromny i niekwestionowany potencjał
- podkreśla Mieczysław Baszko, marszałek województwa podlaskiego.
W kolejnych miesiącach mają dołączyć inne gałęzie podlaskiego przemysłu. W planach jest m.in. spot promujący region i firmy.
W 2015 roku Podlaskie zaprezentuje się we włoskim Mediolanie, gdzie pod hasłem "Wyżywienie planety, energia dla życia" zorganizowana zostanie Wystawa Światowa EXPO.
- Zaprezentowany zostanie m.in. potencjał przedsiębiorstw, bogactwo kulinarne i dziedzictwo kulturowe regionu, a także możliwości wypoczynku i turystyki aktywnej na terenie naszego województwa
- wyjaśnia Łyżnicka-Sanczenko.
Turystyka i przedsiębiorczość zostaną też pokazane na Targach Turystycznych Eu-roregion Niemen w Grodnie.
W promocyjnych planach jest też kontynuowanie współpracy z Instytutem Polskim w Mińsku.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?