Wyniki konkursu ogłoszono podczas finałowej gali, która odbyła się 25 października br. w Teatrze Kamienica.
– Mlekovita od lat zdobywa zaufanie konsumentów i wyznacza trendy na rynku, proponując najwyższej jakości produkty mleczarskie. Dbamy o to, aby nie tylko w polskich domach, ale i na stołach konsumentów na całym świecie nie zabrakło najlepszych polskich wyrobów mleczarskich. Nieustannie poszerzamy także ofertę mlecznych artykułów funkcjonalnych, ekologicznych czy z kategorii premium. Cieszymy się, że doceniane są nie tylko nasze topowe produkty, ale również te innowacyjne, zarówno przez konsumentów, jak i detalistów czy ekspertów branżowych – podkreśla prezes Grupy Mlekovita Dariusz Sapiński.
Czytaj również:
Aż cztery produkty Mlekovity znalazły się wśród laureatów konkursu "Złote Innowacje FMCG & Retail 2022". Po Złotą Innowację FMCG 2022 w kategorii: Odpowiedź na potrzeby – Napoje funkcjonalne sięgnęła linia napojów proteinowych Super Body Active 350 g. Na podium znalazły się także:
- BIO ekologiczny jogurt naturalny 200 g (w kategorii: Odpowiedź na potrzeby – Produkty BIO i ECO),
- śmietana termizowana Polska 18 proc. w tubie 240 g (w kategorii: Odpowiedź na potrzeby – Nabiał),
- MiaMu batoniki twarogowe w polewie toffi 40 g (w kategorii: Chwile z produktem – Dziecięce przyjemności).
Ponadto - podczas I edycji Kongresu Ekspansywnych Eksporterów - Mlekovita została doceniona za eksport na największą liczbę zagranicznych rynków. Zajęła bowiem pierwsze miejsce w konkursie "Ekspansywny Eksporter", którego celem jest m.in. wybór wiodących przedsiębiorstw, których działania eksportowe przynoszą efekty w postaci rozwoju branży i mogą być przykładem tzw. dobrych praktyk pod względem prowadzenia i strategii ekspansji zagranicznej.
Czytaj również:
Tym samym Grupa Mlekovita potwierdziła swą pozycję największego eksportera produktów mleczarskich w Europie Środkowo-Wschodniej. Obecnie na eksport - już do 167 krajów świata - kierowanych jest 35 proc. wytwarzanych przez firmę produktów. To oznacza, że codziennie poza granice Polski wysyłanych jest średnio 150 kontenerów z produktami.
– Żywność to jeden z segmentów, w których dynamika eksportu wzrasta najsilniej. Cieszy nas, że Mlekovita ma w tym swój znaczny udział, dzięki czemu jest też postrzegana jako ambasador Polski na świecie. Przy tym rośnie zainteresowanie naszym pełnym asortymentem, doceniana jest nie tylko jakość naszych produktów, ale i profesjonalizm prowadzonego przez nas biznesu. I odebrana właśnie nagroda jest tego najlepszym potwierdzeniem – podsumowuje prezes Dariusz Sapiński.
Wybory samorządowe 2024 - II tura
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?