Restauracja - która wcześniej na mnejszej powierzchni zlokalizowana była w pobliskim markecie Carrefour - proponuje klientom szeroki wybór dań kuchni włoskiej: makaronów, pizzy oraz deserów. Będzie ona również doskonałym miejscem odpoczynku dla klientów, którzy dokonują zakupów w pasażu Outletu. Pizza Italia to pierwszy z elementów nowo tworzonej strefy food court, która sukcesywnie będzie poszerzana. Negocjowana jest umowa z kolejnym najemcą, który otworzy lokal o charakterze kawiarnianym, z rozbudowaną ofertą deserów lodowych oraz ciast.
Utworzenie strefy food court jest jednym z elementów procesu rozbudowy, czyli tzw. II fazy inwestycji. Zakłada ona utworzenie ponad 1,9 tys. mkw. nowej powierzchni handlowej, na której znajdzie się kilkanaście nowych lokali. Zostaną one przeznaczone m.in. na salony z odzieżą damską i dziecięcą, sklepy obuwnicze, jubilerskie oraz salony wyposażenia wnętrz. Za komercjalizację obiektu odpowiada BOIG Property Consulting.
– Ze względu na przeprowadzone badania i ankiety wśród klientów, których wyniki wskazywały na potrzebę poszerzenia oferty odzieżowej – zwłaszcza w sektorze damskim i dziecięcym – rozpoczęła się rozbudowa, która umożliwi otwarcie kilkunastu nowych sklepów właśnie z tego segmentu. Przy założonym harmonogramie prac budowlanych, nowa część budynku powinna być otwarta dla klientów jeszcze w październiku tego roku. Obserwujemy duże zainteresowanie sieci handlowych wynajmem powierzchni w zmodernizowanej części Outlet Białystok. Najlepiej zaświadcza o tym fakt, iż pozostała część obiektu jest skomercjalizowana w 100 proc., a jego popularność i odwiedzalność cały czas rośnie – komentuje Wojciech Wilczak, koordynator ds. najemców, Outlet Białystok.
Outlet Białystok
działa na Podlasiu od grudnia ubiegłego roku; zlokalizowany jest we wschodniej części miasta, w pobliżu trasy prowadzącej do dwóch popularnych przejść granicznych z Białorusią – w Kuźnicy i Bobrownikach. Dzięki swojej lokalizacji oraz salonach znanych marek modowych prowadzonych w formule outletowej blisko jedną trzecią klientów tego centrum stanowią właśnie mieszkańcy Białorusi. Jego obecna powierzchnia to ok. 13 tys. mkw., a po rozbudowie będzie wynosiła ponad 15 tys. mkw. Są tu takie marki jak: Adidas, Tom Tailor, Big Star, Italian Fashion, Ecco, Gatta, 50 Style, Regatta, Puma czy Mustang.
W najbliższym zasięgu Outletu Białystok znajduje się ponad 500 tys. mieszkańców Białegostoku i okolic. Docelowa grupa potencjalnych klientów (do 90 min. jazdy samochodem) to ponad 1,2 mln osób, wliczając w to mieszkańców terenów
przygranicznych. Ofertę outletową obiektu uzupełnia obecność regularnych sklepów m.in.: Carrefour, Jysk, Rossmann, CCC, a także liczne punkty usługowe.
Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?