Marka będzie sie prezentowała w salonie o powierzchni 125 mkw.
W Outlecie Białystok, którego otwarcie zaplanowano na 12 grudnia 2014 r., dostępne będą produkty znanych marek, zawsze w cenach niższych o 30-70 proc. w stosunku do cen w regularnych centrach handlowych.
Swoje salony otworzy kilkadziesiąt markowych sklepów, m.in.: Adidas, Big Star, Reebok, Lancerto, Diverse, Ecco, Albione, Regatta, Brand Collection, Puma, Kubenz, CCC, 50Style. Dodatkowym wzmocnieniem oferty handlowej będzie obecność hipermarketu spożywczego Carrefour, drogerii Rossmann, supermarketu wnętrzarskiego JYSK, oraz strefy gastronomicznej.
- Otwarcie salonu „Pako Lorente” w Outlecie Białystok to konsekwencja dynamicznego rozwoju naszej sieci sprzedaży w regularnych galeriach handlowych; szczególnie teraz potrzebujemy miejsc, w których możemy wyprzedawać końcówki kolekcji - mówi Rafał Chrapkowicz, prezes firmy. - Białystok ze względu na swoje położenie na północno-wschodniej ścianie Polski jest atrakcyjną lokalizacją dającą możliwość dotarcia do klienta polskieg,o jak i naszych bliskich sąsiadów – przyznaje R. Chrapkowicz.
W tym roku firma planuje otworzyć jeszcze 3 salony outletowe oraz 4 regularne sklepy. Na przyszły rok przewidziano ponad 20 otwarć salonów marki, co oznacza, iż sklepy outletowe będą ważnym wsparciem dla strategii firmy.
Realizacją inwestycji, tj. budową oraz komercjalizacją Outletu Białystok zajmuje się firma świadcząca kompleksowe usługi na rynku nieruchomości komercyjnych: BOIG – The Blue Ocean Investment Group. Inwestorem projektu jest Inwestorem projektu jest Amethyst Investments Sp. z.o.o.
Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?