Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Outlet Białystok będzie większy. Centrum outletowe się rozbuduje

(ren)
Outlet Białystok zostanie rozbudowany. Pierwsze prace ruszą jeszcze latem.
Outlet Białystok zostanie rozbudowany. Pierwsze prace ruszą jeszcze latem. Outlet Białystok
Pierwszy w województwie podlaskim wielkopowierzchniowy obiekt outletowy – Outlet Białystok – już niebawem powiększy się o dodatkowe ponad 1,9 tys. mkw. powierzchni komercyjnej. Jeszcze latem rozpoczną się pierwsze prace przy rozbudowie tzw. drugiej fazy projektu.

Outlet Białystok od momentu otwarcia cieszy się sporym zainteresowaniem klientów. Potwierdza to systematyczny wzrost liczby odwiedzających centrum outletowe oraz obrotów najemców. W Outlecie Białystok stale utrzymuje się duże zainteresowanie wynajmem powierzchni komercyjnej, co potwierdzają wciąż dołączające do grona najemców nowe marki. Jednym z ostatnich brandów, który otworzył swój lokal w obiekcie, jest polski producent bielizny – Italian Fashion.

Outlet Białystok. Otwarcie pierwszego w regionie centrum outletowego (zdjęcia, wideo)

– Na otwarcie sklepu wyprzedażowego w Outlet Białystok bez wątpienia miała wpływ dobra lokalizacja obiektu – w bezpośrednim sąsiedztwie kilkunastu przejść granicznych, co generuje przepływ klientów nie tylko z regionu Podlasia, ale również najbliższej zagranicy. Podczas otwarcia obserwowaliśmy duże zainteresowanie naszą ofertą, co pozwala liczyć na zdobycie szerokiego grona stałych klientów już w najbliższej przyszłości – mówi Katarzyna Grochala, dyrektor ds. reklamy i marketingu Italian Fashion. – Otwarcie pierwszego w Białymstoku salonu w formule outletowej jest również wynikiem konsekwentnego rozwoju naszej marki, dla której stale poszukujemy nowych kanałów dystrybucji – dodaje Grochala.

Ze względu na rosnącą popularność obiektu jak również potrzebę poszerzenia jego oferty, zarządca zdecydował się na rozbudowę, dzięki której nowym najemcom udostępnionych zostanie kilkanaście nowych lokali na ponad 1,9 tys. mkw. GLA.

Outlet Białystok otwarty. Zobacz zdjęcia! [wideo]

– W tej chwili kończymy procedury administracyjne i już niebawem będziemy mogli rozpocząć prace przy rozbudowie. Całe skrzydło obiektu zostanie gruntownie zmodernizowane, rozbudowane i przystosowane do potrzeb nowych najemców. W kwestii komercjalizacji skupiamy się przede wszystkim na poszerzeniu oferty modowej dla kobiet i tacy najemcy na pewno pojawią się w rozbudowanej części obiektu. Przewidzieliśmy również miejsce dla sklepu z wyposażeniem wnętrz, a także salonów z obuwiem, odzieżą dziecięcą czy jubilera – dodaje Wojciech Wilczak, manager Outlet Białystok.

Jeżeli prace budowlane będą postępowały zgodnie z harmonogramem, rozbudowana część obiektu będzie mogła być oddana do użytku już w IV kw. tego roku.

Outlet Białystok w liczbach

Outlet Białystok, otwarty 12 grudnia ub.r. jest pierwszym centrum wyprzedażowym w regionie. Na ponad 13 tys. mkw. swoje miejsce znalazło kilkadziesiąt sklepów znanych i lubianych marek, m.in. Ecco, Lavard, Brand Collection, Symbiosis, Greenpoint, Gatta, Pako Lorente, Big Star, Regatta, 50 Style, Adidas, Reebok, Puma, McArthur, Albione, Kubenz, Diverse czy Mustang. Ofertę najemców tworzy pełnowartościowy asortyment (m.in. końcówki aktualnych kolekcji), w cenach stale niższych od 30-70 proc. niż w regularnych sklepach.

Otwarcie Outletu Białystok

– Popularność tzw. smart shoppingu, czyli „sprytnych zakupów”, jest w Polsce bardzo duża – swoje zakupy starannie planuje, jak wynika z badania GFK Polonia, aż 60 proc. Polaków. Oferta outletowa idealnie odpowiada na potrzeby konsumentów, poszukujących wysokiej jakości markowych towarów w rozsądnej cenie. Dodatkowo ten koncept jest bardzo potrzebny sieciom handlowym, które rozwijając swoją działalność, poszukują innych niż regularne kanałów dystrybucji. Outlet Białystok jest pierwszym tego typu obiektem otwartym w Polsce północno-wschodniej, a w jego docelowym zasięgu znajduje się  ponad 1,2 mln klientów – wliczając w to mieszkańców Białegostoku i okolic, jak i terenów przygranicznych. Nisza na lokalnym rynku, którą staramy się wypełnić, ma więc ogromny potencjał – mówi Tomasz Rydlewski, wiceprezes firmy BOIG, zajmującej się komercjalizacją Outletu Białystok.

Outlet Białystok. Otwarto pierwsze wyprzedażowe centrum w regionie (zdjęcia, wideo)

Jedną z kluczowych zalet obiektu  jest jego bardzo dobra lokalizacja – w północno-wschodniej części Białegostoku, w bezpośrednim sąsiedztwie kluczowych tras regionalnych, łączących Białystok z kilkoma ważnymi przejściami granicznymi z Białorusią – m.in. w Kuźnicy i Bobrownikach. Dzięki temu oraz szeregowi udogodnień (takich jak m.in. obecność kantoru, jak również możliwości skorzystania z usługi Tax Free) dużą część odwiedzających obiekt stanowią właśnie klienci z zagranicy. Dodatkowo, dla wygody kupujących przed Outletem funkcjonuje parking, mieszczący ponad 600 pojazdów. Oprócz tego, ofertę obiektu uzupełnia obecność regularnych sklepów: Carrefour, Jysk, Rossmann, CCC, Kid’s World, Sekret, a także licznych punktów usługowych takich jak m.in. Apteka Bliska, salonik prasowy In Medio, pizzeria Pizza Italia, salon sieci komórkowej Play, kantor Duet, oddział Poczty Polskiej oraz pralnia Viva.

 

Źródło: Outlet Białystok

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo
Wróć na poranny.pl Kurier Poranny