Ostry Dyżur > Odpowiada Jarosław Brzozowski, rzecznik praw konsumenta

Redakcja
Udostępnij:
Dzisiaj na Ostrym Dyżurze na Państwa pytania odpowiada Jarosław Brzozowski, rzecznik praw konsumenta. Pytania można zadawać w godz.10-11, dzwoniąc pod bezpłatny nr 0 800 127 048.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na Twitterze!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na Twiterze!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Komentarze 1

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

e
endy13
Witam w dniu dzisiejszym zakupiłem w sklepie Euro RTV AGD mieszczącego się w Szczecinie przy ul. 26 kwietnia kabel HDMI , który jak się w efekcie okazało jest mi zbędny. Po ok 30 min. od zakupu pojawiłem sie w sklepie w celu jego zwrotu. Tam dowiedziałem się że zwrotu nie otrzymam, a mogę w to miejsce wybrać towar z tej samej grupy produktów co kabel. Czy zmuszanie klienta do zakupu towaru, którego nie chce i odmowa zwrotu zapłaconej kwoty jest w naszym państwie zgodne z prawem ?????
Więcej informacji na stronie głównej Kurier Poranny
Dodaj ogłoszenie