Dotychczas zgłoszono prawie 200 kandydatur, a najwięcej dotyczy kategorii Produkt spożywczy (40). Podlaska Marka to jedna z najlepiej rozpoznawalnych inicjatyw samorządu województwa promujących szeroką ofertę naszego regionu, wizytówka tego, co w nim najlepsze. Tegoroczna, edycja 2019 została rozbudowana o dodatkowe kategorie – „Biznes” i „Projekt 4.0”.
W kategorii „Biznes” o laur będą ubiegać się firmy, które - oprócz niewątpliwych osiągnięć w swojej branży w podejmowanych działaniach i inicjatywach gospodarczych - kierują się ideą społecznej odpowiedzialności biznesu. To także okazja do uhonorowania przedsiębiorstw stosujących zasadę dostępności oraz inicjujących programy edukacyjne skierowane do absolwentów.
Nowa kategoria to również „Projekt 4.0”, skierowana do tych firm, które efektywnie realizują założenia Przemysłu 4.0, między innymi poprzez integrację ludzi oraz sterowanych cyfrowo maszyn z internetem i technologiami informacyjnym.
Ponadto kategoria „Produkt” została podzielona na dwie grupy: Produkt Spożywczy i Produkt Użytkowy. Zmodyfikowany wykaz kategorii Podlaskiej Marki obejmuje obecnie osiem branż: Produkt Spożywczy, Produkt Użytkowy, Inwestycja, Odkrycie, Wydarzenie, Kultura, Społeczeństwo oraz Biznes.
Główne założenia Podlaskiej Marki pozostają niezmienione, nadal jest to konkurs o otwartej formule, dzięki której każdy mieszkaniec naszego regionu może zaproponować swojego faworyta. Zgłoszenia przyjmowane są do 22 stycznia 2020 roku.
Swojego kandydata do nagrody można zgłosić za pośrednictwem strony Podlaska Marka.

Andrzej Duda spotkał się z przedsiębiorcami w Jasionce
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?