Opera i Filharmonia Podlaska ma nowy spot (wideo)

(dor)
Udostępnij:
Opera i Filharmonia Podlaska nie ustaje w wydatkach na promocję. Na swoim kanale w portalu You Tube umieściła nowy spot reklamowy.

Nowy spot promocyjny Opery i Filharmonii Podlaskiej zawiera hasło "Opera - sztuka zachwytu". Za jego realizację odpowiadała agencja Infinity Group, realizująca kampanię informacyjno-promocyjną województwa podlaskiego.

Wideo

Komentarze 9

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

j
janusz de cameron
klip oddaje całą sytuację wokół tego przedsięwzięcia, brak profesjonalizmu, układy i nepotyzm skutecznie zarżną na amen projekt pt Opera..i jewropejskie centrum kultury. Ronaldo opuści Białystopk zniesmaczony lokalnym buractwem choć pewnie nie dojdzie do niego że jest wśród nich największym. Najgorsze że jest tylu zdolnych na Podlasiu ale odcięci od kasy niewiele mogą.
K
Kasandra
Dopóki nie przybył do nas Roberto, Białystok takiego spotu nie widział... Śliczny jest tylko Maciek, ale żeby wiedział kogo stąd przepędzić...
G
Gość
wiecie co to jest amatorka? to jest wtedy jak dać amatorowi wysięgnik i będzie latał non stop i się cieszył że lata wszystko - nic nie widać dokładnie ale lata, podobny efekt był dawno temu jak w amatorskich kamerach pojawił się zoom - wszyscy najeżdżali i odjeżdżali - bo taki piękny dynamiczny obraz był.

Opera za 200mln mogła by mieć profesjonalną reklamę, żebyśmy choć raz nie musieli się wstydzić.
w
werty
naszą specjalnością jest robienie najgorszych filmów promocyjnych w kraju
j
jxy
ani to spot opery ani to spot Korczaka czy ST Dworu
co to jest? przegląd ujęć które wyszły amatorom? choć nie wszystkie wyszły bo lata kamera jak już przedmówca zauważył
a
ali
należy dodać że kampania kosztowała 450 000 zł
poziom każdy może

swoja droga widziałem kiedyś spot BTLu byl 10x lepszy ale pewnie 100x tańszy
g
gość
Co za amatorszczyzna,co za dno
m
mu
najlepsza jes amatorska trzesawka w 10 sekundzie hehehehehee
G
Gość
A co ma tatar do opery ? I dlaczego goni zydów ? Czy aby nie jest to pokazanie antysemityzmu podlaskiego ? I czy autor nie wie że Tatarzy Polscy dostali miano najwierniejszych żołnierzy Rzeczpospolitej .
Dodaj ogłoszenie