Przedsiębiorca jest jednym z kilkunastu polskich praktyków biznesu, którzy w tym wydawnictwie opowiadają, jak pogodzić prywatne życie z zawodowym, jakie są ich biznesowe strategie i metody na to, aby czerpać przyjemność z owoców swojego sukcesu.
W książce poza wywiadami z managerami firm takich jak Aluprof - wiodącym europejskim dystrybutorem systemów aluminiowych, ogólnopolskiej sieci pizzeri Biesiadowo czy właśnie agencji marketingu internetowego Gogler, znajdziemy barwne opowieści Marcina Prokopa o spotkaniach z Beatą Tyszkiewicz, wspólnych rozmowach Jerzego Stuhra z Robertem Benignim oraz przemyślenia Krzysztofa Hołowczyca na temat relacji z kobietami.
O Goglerze pisaliśmy w lutym w Strefie Biznesu przy okazji akcji „Doradca firmy. Bezpłatne porady marketingowe” – były to bezpłatne konsultacje marketingowe dla przedsiębiorców, jakie Gogler prowadził wspólnie ze Stowarzyszeniem EuroPartner.
Zobacz też: Luty 2016: Bezpłatne konsultacje marketingowe dla firm
Jak się dowiadujemy, do tej pory 50 firm skorzystało z tej propozycji - mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa uzyskały wiedzę o marketingu w wyszukiwarkach i porady z zakresu marketingu w Internecie.
Teraz Gogler rozwija dział ASO, czyli pozycjonowania aplikacji w Google Play i App Store uznając, że wyszukiwarka Google stanowi zarówno dla przedsiębiorstwa, jak i dla jego klientów silne narzędzie sprzedażowe. A białostocka firma chce wspierać młodych polskich twórców aplikacji.
- Gogler współpracuje obecnie z kilkunastoma agencjami z największych miast Polski. Ostatnio odezwał się do nas polski oddział jednej z największych francuskich firm. Mam nadzieję, że będziemy mogli wkrótce poinformować o podpisanej umowie – zapowiada Marcin Brzeziński. - Cieszę się, że duże firmy odzywają się do białostockich specjalistów. Aby zapewnić odpowiednie warunki dla takich właśnie klientów, w czerwcu przenosimy siedzibę firmy do nowego, dużego biura w biurowcu na ulicy Branickiego.
- Zaproszenie do udziału w projekcie wydawniczym było dla mnie zupełnym zaskoczeniem – nawiązuje do swojej obecności w książce „Skuteczny biznes” Marcin Brzeziński. – Poza autorzy książki rozmawiają z managerami Aluprof, Ballarini, Polskiej Akcji Humanitarnej oraz ludźmi kultury i mediów - Marcinem Prokopem, Andrzejem Wajdą czy Krzysztofem Hołowczycem. Skąd to wyróżnienie? Od jakiegoś czasu prowadzę bloga w serwisach NaTemat, INNPoland oraz Marketing&Biznes. Może stąd? Czasami sam nie wierzę, że to wszystko dzieje się na prawdę. Jestem bardzo szczęśliwy z tego, jaką pozycję udało się osiągnąć Goglerowi.
Kto musi dopłacić do podatków?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?