Ma bursztynowy kolor, a o jej smaku producent mówi, że to "zbalansowana słodycz i posmak owoców, przy jednocześnie wytrawnych akcentach".
Żubrówka Palona ma się wpisać w zyskującą na popularności kategorię alkoholu łatwego w konsumpcji czyli sprawdzającego się w wersji saute, bez dodatków w postaci soków, napojów gazowanych czy składników typowych dla koktajli. Sprawdza się zarówno w shotach, jak i serwowana w sposób typowy dla whiskey, czyli z lodem. Co bardzo istotne, produkt nie przypomina smakiem popularnych wódek smakowych - zgodnie z zamysłem twórców, konsumenci Żubrówki Palonej nie znajdą analogicznego smaku w żadnym produkcie dostępnym na rynku alkoholi mocnych.
- Pracując nad recepturą Żubrówki Palonej korzystaliśmy z doświadczenia technologicznego i jakościowego naszej destylarni w Białymstoku, a także filozofii, która przyświecała opracowaniu tradycyjnej Żubrówki Bison Grass, czyli tworzenia produktów całkowicie nowych i wyjątkowych dla konsumenta – mówi Paweł Gręda-Szarzyński, kierownik marki Żubrówka.
Żubrówka Palona dostępna jest w sklepach handlu tradycyjnego i nowoczesnego od maja br. Sugerowana cena to 28 zł za 1/2 litra.
Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?