Nowa, smuklejsza i wyższa butelka Żubrówki Białej, zaprojektowana została w eleganckim i nowoczesnym stylu. Powiększone grawery, przedstawiające żubra i trawę żubrową, to jej główne wyróżniki, nawiązujące do długiej tradycji marki. Żubrówka Biała otrzymała też unikalną zakrętkę z grawerem z nazwą marki oraz nową, oszronioną etykietę w naturalnych, zimowych barwach. Komunikacja nowego opakowania wsparta będzie kampanią „Czysty żywioł”, które podkreśla cechy Żubrówki – krystaliczną czystość i naturalność - oraz nadaje marce dynamizmu, energii i żywiołowości.
Zgodnie z hasłem nowej kampanii, wprowadzone zmiany mają przede wszystkim wyróżnić dziedzictwo tętniącej życiem Puszczy Białowieskiej, miejsca nieskalanej przyrody i nieposkromionej dzikości. „Czysty żywioł” to także podkreślenie lubianych przez konsumentów cech Żubrówki Białej: krystalicznego charakteru wódki oraz jej najwyższej jakości. Jesteśmy przekonani, że konsumenci docenią nową odsłonę marki – mówi Anna Banaszek, Junior Brand Manager Żubrówki Białej.
Nowa Żubrówka Biała jest dostępna w sprzedaży od marca w pojemnościach 100, 200, 500, 700 i 1000ml.
Źródło: Za: dlahandlu.pl
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?