Netia przeprasza za dilera. Biuro w Białymstoku dostało zakaz dystrubucji.

Fot. sxc.hu
Po naszej interwencji biuro w Białymstoku otrzymało zakaz dystrybucji Netii do odwołania.
Po naszej interwencji biuro w Białymstoku otrzymało zakaz dystrybucji Netii do odwołania. Fot. sxc.hu
Dzięki naszej interwencji Czytelniczka, która została celowo wprowadzona w błąd przez przedstawiciela firmy Netia, może nieodpłatnie rozwiązać umowę.

Jeżeli pani Lucyna sobie tego życzy, jej umowa zostanie anulowana bez żadnych dodatkowych opłat - mówi Małgorzata Babik, rzeczniczka prasowa Netii. - Jednocześnie chciałabym serdecznie przeprosić klientkę za zachowanie nieuczciwego pracownika firmy i zapewnić, że poniesie on konsekwencje swojego zachowania.

Pisaliśmy wczoraj o naszej Czytelniczce, która została wprowadzona w błąd przez przedstawiciela Netii. Powiedział, że telekomunikacja zostanie przejęta przez Netię i zaproponował podpisanie nowej umowy z abonamentem 5 złotych miesięcznie. Później dowiedziała się, że w rzeczywistości abonament kosztuje 50 złotych. Dlaczego tak się stało?

- To jeden z naszych nowych dilerów. Współpracujemy z nim dopiero od około półtora miesiąca - tłumaczy Babik. - Każdą umowę podpisywaną przez handlowców tej firmy dodatkowo kontrolujemy poprzez rozmowę telefoniczną, aby sprawdzić, czy rozmowa handlowa przebiegała zgodnie z naszymi standardami.

Dodatkowo klient podpisuje oświadczenie będące potwierdzeniem, że ma świadomość, iż podpisuje umowę z Netią, a Netia jest konkurencją dla TP SA.

Po naszej interwencji biuro w Białymstoku otrzymało zakaz dystrybucji Netii do odwołania. Właściciel firmy ma wyciągnąć konsekwencję w stosunku do nieuczciwego pracownika.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Komentarze 20

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość
W dniu 02.10.2017 o 09:09, PK napisał:

Przedstawiciele Netii OSZUKUJĄ!W związku z planowaną przeprowadzką szukałem operatora Internetu na 1 rok.Podpisałem z Netią umowę na 2 lata, gdyż Przedstawiciel Netii w Lublinie (K. Barzycki) zapewnił mnie, że po roku przeniosą mi Internet na nowe mieszkanie (za 1 zł), a jeśli to nie będzie możliwe, umowa zostanie zerwana.W umowie niczego taniego nie pisało, Przedstawiciel twierdził, że takie mają przepisy w regulaminie.Po roku okazało się, że mogą mi przenieść Internet ale na nową umowę (na 24 miesiące), a i opłaty wzrosną dwukrotnie (bo inna technologia). Alternatywą jest  zapłacić karę za przedterminowe zerwanie umowy. Tak twierdziły 3 osoby z obsługi klienta (w tym z działu reklamacji).podsumowując:Przedstawiciele Netii OSZUKUJĄ, uważajcie.

Gnać z Białegostoku tych oszustów !!!!

P
PK

Przedstawiciele Netii OSZUKUJĄ!
W związku z planowaną przeprowadzką szukałem operatora Internetu na 1 rok.
Podpisałem z Netią umowę na 2 lata, gdyż Przedstawiciel Netii w Lublinie (K. Barzycki) zapewnił mnie, że po roku przeniosą mi Internet na nowe mieszkanie (za 1 zł), a jeśli to nie będzie możliwe, umowa zostanie zerwana.
W umowie niczego taniego nie pisało, Przedstawiciel twierdził, że takie mają przepisy w regulaminie.
Po roku okazało się, że mogą mi przenieść Internet ale na nową umowę (na 24 miesiące), a i opłaty wzrosną dwukrotnie (bo inna technologia). Alternatywą jest  zapłacić karę za przedterminowe zerwanie umowy. Tak twierdziły 3 osoby z obsługi klienta (w tym z działu reklamacji).
podsumowując:
Przedstawiciele Netii OSZUKUJĄ, uważajcie.

 

G
Gość
W dniu 07.03.2011 o 20:45, kot napisał:

Gdzie jest napisane ,że operator alternatywny musi przenosić usługi i to w określonym terminie?Na umowie jest za to podany adres instalacji i na jaki okres umowa została zawarta.Po drugie przeniesienia na łączach TP realizuje TP w miarę możliwości technicznych w terminie 21 dni roboczych.

młody netiowiec, nie znasz zasad wogóle

s
syff
netia internetia to jedna wielka sciema podpisuje umowy na 20mb z ludzmi na nowym miescie a nie ma zadnych swiatlowodow polozonych sa stare kable u kazdego i niet nie ma wiekszego transferu niz 500 kib/s bo kable ograniczaja przepustowosc dzwonilem chcialem sie dowiedziec kiedy bedzie jakas modernizacja wymiana tych kabli na swiatlowody a oni do mnie ze nie maja nic takiego w planach nawet a ludziom wciskaja 20 mb/s netia to jedna wielka sciama
G
Gabrysia
Moim skromnym zdaniem to gadacie głupoty - zacznijcie czytać umowy - jak macie zawarte coś na papierze to i jest podstawa do reklamacji bądz złożenia pisma o korektę, - pracowałam w salonie Netii i wiem jak wygląda praca tych dziewczyn - mówią jak jest w regulaminie SWP (Szczegółowe Warunki Promocji) po czym poznać dobrego sprzedawce - zapytaj o koszty aktywacji i ile wynosi opłata wyrównawcza - niedouczony konsultant nie zna odp. przekonałam się sama jak to wygląda "od strony kuchni".

Osoby dzwoniące - telemarketerzy - wiele osób jest niedoinformowanych - ale to nie powód aby oceniać całą firmę - raczej poszczególne osoby.

Przedstawiciele handlowi - jeśli odwiedzi Was taka osoba wystarcz poprosić o 10 min na przeczytanie warunków widać czy zna SWP czy nie krętacz i oszust udaja że nie maja czasu zaś uczciwa osoba pozwoli nam czytać choćby godzinę. Są "przedstawiciele" i przedstawiciele - jak macie problem z jakimś konkretnym piszcie personalnie gdyż ci uczciwie później nie mają życia w pracy - a jednak to nie ich wina.

Powtórze czytajcie uważnie umowy i zadawajcie pyatnia to nie kosztuje!!!!
R
Roxe
Widzę mało się znasz kolego
Biuro jest na białównym, a ponieważ podpisałeś umowę z internetią albo csk, albo cyber net czy jakoś tak , to ta umowa będzie cie dalej obowiązywać, jeśli nie pójdziesz do nich to umowa stanie się umową na czas nie określony, pozdrawiam
t
tgaw
Dziś dostałem telefon z propozycją przedłużenia umowy- słabo zorientowana w temacie kobieta po drugiej stronie telefonu chciała mi wcisnąć nową umowę wysyłając tylko aneks na zejerestrowany adres. Poprosiła o dane osobowe i... <głuchy telefon>. Dziwne to zachowanie; zważając na fakt, że przez ostatni bity rok firma próbowała nas namówić do zrezygnowania z internetu 'ze stałego łącza' na rzecz modemu z pakietem telefoniczno-telewizyjnym. Przed chwilą znów otrzymałem telefon od tej osoby, która rzekomo została ze mną rozłączona poprzednim razem. Po prośbie o wysłanie proponowanej umowy pocztą lub zapoznanie się z nią jakąkolwiek inną drogą odpowiedziałą, że nie ma takiej możliwości. Jakim cudem mam niby zaakceptować jakąkolwiek umowę przez telefon, bez zapoznania się jej treścią?!. A mi oprócz innego loga na fakturze nie wiele się zmieniło. W sumie nawet nie wiem czy właściwa 'Netia' ma informacje na temat klientów tutejszej 'Internetii'. Właściwie to nie jestem pewien która z tych firm jest odpowiedzialna za to, że moim kablu jakimś cudem dalej płynie internet ^^. Przed końcem października i tak będę się musiał z ich biurem(ul. św. Rocha 6 lok. 3?) aby mieć pewność, że dalej będą świadczyć dla mnie swoje usługi. Trudno powiedzieć czy Internetia jest właściwym dystrybutorem Netii czy oddzielną firmą, czy tylko firmą z nią powiązaną -.-''.
m
małgorzata
Chyba już cofnięto ten zakaz dystrybucji?
Rzecz działa się mniej więcej 28-29-30 maja 2012.
Najpierw usłyszałam walenie do drzwi - walenie,nie pukanie: coś jakby pięścią lub nogą. Na pytanie przez drzwi "kto tam", usłyszałam "KOMORNIK". Byli to weseli przedstawiciele Netii, którzy - zanim udało mi się zamknąć im drzwi przed nosem - poinformowali, że vectra przestała obsługiwać mój rejon, a oni mają dla mnie ofertę o wiele korzystniejszą.
a
ania
Nie polecam Netia codziennie nie ma internetu i co za tym idzie telefon nie działą i dekoder bo wszystko jest podłączone do komputera a kontakt beznadziejny nie polecam
k
kot
Radzę dobrze się zastanowić nad Netią. Dlaczego?
Podaje mój przykład:
- instalacja netu od podpisania umowy do aktywacji trwała 2 MIESIĄCE
- przeniesienie numeru do innego adresu, gdzie też jest Netia trwa już 5 TYGODNI (w regulaminie stoi jak byk że do 3 tygodni) i nadal NIC
- neta nie mam a faktury już wystawiają !!!! w dodatku na kwoty niezgodne z umową
- dodzwonienie się do konsultantów graniczy z cudem
Podsumowując - wygląda na to że po klienta mają w d.....

Gdzie jest napisane ,że operator alternatywny musi przenosić usługi i to w określonym terminie?
Na umowie jest za to podany adres instalacji i na jaki okres umowa została zawarta.
Po drugie przeniesienia na łączach TP realizuje TP w miarę możliwości technicznych w terminie 21 dni roboczych.
a
andy
Ja zamówiłem Netie świadomie w punkcie sprzedaży i wszystko jest ok , oferta jest jasna , niższa cena i lepsza jakość niż w TP. Jak się sprawdza ofertę i nie podpisuje umowy byle gdzie i z byle kim to nie problemu.
t
traged
Radzę dobrze się zastanowić nad Netią. Dlaczego?
Podaje mój przykład:
- instalacja netu od podpisania umowy do aktywacji trwała 2 MIESIĄCE
- przeniesienie numeru do innego adresu, gdzie też jest Netia trwa już 5 TYGODNI (w regulaminie stoi jak byk że do 3 tygodni) i nadal NIC
- neta nie mam a faktury już wystawiają !!!! w dodatku na kwoty niezgodne z umową
- dodzwonienie się do konsultantów graniczy z cudem
Podsumowując - wygląda na to że po klienta mają w d.....
d
dequ
Z tym zamykaniem to przesadna nadgorliwość. To tak jakby zamknąć Auchan, biedronkę, bo pracownica źle wydała resztę, albo zamknąć oddział banku, bo...na 100 złotych kogoś oszukano.
c
czytelniczka11
Jaki nowy pracownik jak ten numer juz słyszałam z5 miesiecy temu ,mało sama nie dałam sie nabrac tylko pan przy pisaniu umowy miał nadruk na formularzu i sie zorientowałam .
g
go
potwierdzam, numer z przejęciem TP przez netię jest stary... półtora roku temu już się tym posługiwali.... może sama netia ich tak szkoli lub między sobą wymieniają się trikami, które najlepiej się sprawdzają w omamianiu szczególnie starszych ludzi.
Wróć na poranny.pl Kurier Poranny
Dodaj ogłoszenie