Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Nasz patronat. Kupuj Nasze- są pwody do dumy

Magdalena Szymańska
Kupuj Nasze- są powody do dumy
Kupuj Nasze- są powody do dumy
- Nadszedł czas, żeby pokazywać i promować polskie osiągnięcia, polską kreatywność i pomysły. Trzeba to wykorzystać. Bądźmy dumni, że młodzi, wykształceni, mądrzy, innowacyjni Polacy zostają w kraju – takimi słowami Jacek Sadowisk, inicjator kampanii rozpoczął III edycję „Kupuj Nasze- są powody do dumy”.

Przedsięwzięcie łączy w sobie kampanię społeczną, serial reklamowy oraz kampanię edukacyjną. Jej celem jest zbudowanie wśród Polaków postaw patriotyzmu konsumenckiego, a tym samym promowanie naszych rodzimych towarów i wspomaganie rozwoju polskich firm. Będzie ona prowadzona do końca roku na kilku obszarach. Składać się będzie z trzech etapów:

I etap- ogólnopolska kampania społeczna

II etap- kampania komercyjna na specjalnych warunkach

III etap- program edukacyjny

Organizatorami programu są: Fundacja "Kupuj Nasze.PL", agencja reklamowa DEMO Effective Launching, OTOFilm, PRO Media House oraz ORKA postproduction studio.

Etap I

Codziennie w telewizji, gazecie, internecie, autobusach komunikacji miejskiej, a nawet w bankomatach sieci Euronet emitowane sa specjalne reklamy promujące kampanię " Kupuj Nasze- są powody do dumy".

Ich bohaterowie (m.in.: alpinistka, pilot, kierowca rajdy, studentka, starsza pani, góral) to Polacy, którzy wierzą we własne możliwości i ujawniają swój ukryty potencjał, a zarazem namawiają do kupowania rodzimych produktów.

Wszystko po to, by wypromować polskie produkty i wspomagać nasza gospodarkę.

Etap II

Pierwsza w Polsce inocjatywa "Kupuj Nasze- są powody do dumy" łączy w sobie kampanię społeczną i reklamę. Kunszt tego przedsięwzięcia wynika z wzajemnego oddziaływania tych dwóch form komunikacji, co zwiększa skuteczność przekazu i efektywność reklamy.

Organizatorzy, czyli agencja reklamowa DEMO Effective Launching, OTOFilm, PRO Media House oraz ORKA postproduction studio proponują polskim firmom wyjątkowe warunki produkcji emicsji 15 sekundowych spotów. To nie tylko okazja do zareklamowania się, ale też do udzielenia się w inicjatywie społecznej.

Pierwszą marką, która zdecydowała się na udział w kampanii jest Bakoma.

Etap III- edukacja i rozrywka

Ostatni etap kampanii jest skierowany do pracowników, klientów i partnerów biznesowych tych poslkich firm, które włączą sie w akcję. Celem programu jest przedstawienie w jaki sposób kupowanie dobrych polskich produktów stymuluje popyt wewnętrzny i wpływa na dalszy rozwój rynku.

 

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na poranny.pl Kurier Poranny