Podczas uroczystej gali, która odbyła się 17 stycznia 2019 r. w warszawskim Hotelu Polonia Palace Mlekovita odebrała trzy medale, a łącznie zajęła siedem miejsc na podium prestiżowego badania Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów 2019. Wśród najlepszych nowości FMCG w Polsce, w kategorii wódki znalazła się także Żubrówka Czarna leżakowana w beczkach z dębu, CEDC International (produkowana przez białostocki Polmos).
Celem plebiscytu, którego organizatorem jest Wydawnictwo Gospodarcze, wydawca m.in. czasopisma „Wiadomości Handlowe”, a przeprowadzonego przez GfK Polonia, jest wyłonienie na podstawie opinii konsumentów najlepszych produktów FMCG – nowości z ostatniego roku.
Tegoroczna 8. edycja wskazała bestsellery – najlepsze nowości spożywcze, chemiczne i kosmetyczne, które zostały wprowadzone do sprzedaży w okresie od 1 września 2017 do 1 września 2018 roku. Wyboru dokonali konsumenci – reprezentatywna próba N=1000 respondentów (losowo-kwotowa), uwzględniająca rzeczywistą populację Polaków w wieku 18-65 lat.
Mlekovita zdobyła złote medale za linię serów Polskich z dziurami w kategorii „Sery”, Wypasione serki śmietankowe kanapkowe w kategorii „Serki i twarogi” oraz masło Mini Osełka Polska 100 g w kategorii „Masła”.
Na podium znalazły się również: linia jogurtów HoHo (srebrny medal w kategorii „Jogurty i desery mleczne”), linia produktów ekologicznych BIO (srebrny medal w kategorii „Produkty eko, bio, vege”), linia produktów Polskich bez laktozy (srebrny medal w kategorii „Żywność funkcjonalna”) oraz linia serów bez laktozy (brązowy medal medal w kategorii „Sery”).
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?