- Największym naszym dobrem są doświadczeni i kompetentni pracownicy, którzy są z nami od początku istnienia firmy. Z perspektywy tylu lat wyraźnie widać jak ogromną transformację przeszła nasza firma.
Dokładnie szóstego lutego 1991 roku, przy ulicy Zwycięstwa 8F w Białymstoku zostało zarejestrowane Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Konrys s.c. Od tego czasu firma jest autoryzowanym przedstawicielem marki Fiat i Alfa Romeo, które do dziś są wiodącymi w działalności handlowo–usługowej firmy.
Przez dwadzieścia lat istnienia Konrys zdobył uznanie kilkuset tysięcy użytkowników aut osobowych i dostawczych. Szczególnie ostatnie lata przyniosły największy rozwój przedsiębiorstwa.
Zobacz także. Ceny samochodów od A do V. Zobacz rabaty.
- Stworzyliśmy w pełni profesjonalną firmę motoryzacyjną w skład której wchodzą: salon samochodowy Fiat i Fiat Professional, stacja kontroli pojazdów, serwis mechaniczny, serwis blacharsko-lakierniczy, likwidacja szkód komunikacyjnych sklep i hurtownia części zamiennych i akcesoriów samochodowych, komis samochodowy – wymienia Konstanty Świerzbiński. - Od kilku lat rozszerzyliśmy naszą działalność o naprawy mechaniczne i blacharsko-lakiernicze pojazdów wszystkich marek do 3,5 tony.
Sprawne zarządzanie - dodaje prezes - szczególnie w tych jakże trudnych dla branży motoryzacyjnej czasach, wymagało i wymaga ciągłego dostosowywania firmy do wciąż zmieniającego się otoczenia rynkowego.
- Żeby trwać na rynku, trzeba się zmieniać i dostosowywać - podkreśla Konstanty Świerzbiński - i w myśl tej prawdy rynkowej, wraz z rozwojem motoryzacji rosnących potrzeb i oczekiwań klientów, zmieniało się oblicze Konrysu.
Zobacz także. Koniec przywilejów dla samochodów osobowych z „kratką”
Ale na tym nie koniec. Jak zapewnia prezes Konstanty Świerzbiński, firma zamierza dalej inwestować w rozwój potencjału technicznego ale przede wszystkim w doskonalenie umiejętności swoich pracowników w zakresie techniki motoryzacyjnej i marketingu.
- Chcemy podnosić jakość usług przez nas świadczonych oraz rozszerzać ich zakres, tak, aby w pełni zaspokajać potrzeby naszych stałych i przyszłych klientów - dodaje prezes. - Wierzę, że doświadczenie jakie przyniosło nam mijające 20-lecie, a w szczególności sprawny team wysokokwalifikowanych pracowników oraz szerokie grono klientów naszej firmy jest dobrym fundamentem i pozwala budować z optymizmem przyszłość na następne 20 lat.
Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?