Mlekpol i Mlekovita w pierwszej dziesiątce największych firm spożywczych Europy Centralnej

RedakcjaZaktualizowano 
W 2013 roku Mlekpol miał 3 miliardy 570 milionów złotych przychodu. Zdobył tytuł Największej Firmy spośród Podlaskiej Złotej Setki Przedsiębiorstw na tegorocznej 11. edycji tego rankingu. Nagrodę odebrał Józef Wysocki, członek rady nadzorczej Mlekpolu.
W 2013 roku Mlekpol miał 3 miliardy 570 milionów złotych przychodu. Zdobył tytuł Największej Firmy spośród Podlaskiej Złotej Setki Przedsiębiorstw na tegorocznej 11. edycji tego rankingu. Nagrodę odebrał Józef Wysocki, członek rady nadzorczej Mlekpolu.
Spółdzielnia Mleczarska z Grajewa zajęła 9., a Mlekovita 10. miejsce na tej liście przygotowanej przez serwis PortalSpozywczy.pl oraz firmę Bisnode.

Krajowe firmy dominują w zestawieniu największych podmiotów z sektora spożywczego w Europie Centralnej - wśród największych spółek spożywczych z naszego regionu czołowa dziesiątka to podmioty działające w Polsce - podkreślają autorzy rankingu. . W pierwszej dwudziestce rankingu odnaleźć można zaledwie pięć firm operujących w innym kraju (trzy czeskie i dwie węgierskie). O sukcesie polskiej branży spożywczej świadczy również fakt, że spółki z Polski zajmują ponad 50 miejsc w czołowej 100 zestawienia.

„Ranking 800 największych firm spożywczych Europy Centralnej" przygotowany został we wrześniu 2014 r. W zestawieniu uwzględnione zostały firmy z Polski, Republiki Czeskiej, Słowacji, Słowenii, Węgier, Chorwacji oraz Serbii. Lista powstała w oparciu o międzynarodową bazę przedsiębiorstw firmy Bisnode, a także rozesłane ankiety i własne wyliczenia redakcji. 

mlekov

- Budowanie marki to więcej niż stworzenie logo. Kto chce zbudować markę, musi wziąć dozgonny ślub z jakością. Żaden produkt nie może być gorszy

- mówił Zenon Puciaty, dyrektor ds. eksportu Mlekovity, reprezentujący Dariusza Sapińskiego, prezesa Mlekovity na galo Podlaskiej Złotej Setki Przedsiębiorstw Kuriera Porannego . Firmie została przyznana nagroda specjalna za wzrost wartości marki - wzrosła w ciągu 10 lat o miliard złotych!  Według badań rynkowych, od 2004 do 2013 roku wartość marki wzrosła z 200 milionów do ponad 1,3 miliarda zł.

polecane: 60 Sekund biznesu: Ekonomia współdzielenia coraz popularniejsza.

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3