Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Mlekpol i Mlekovita w pierwszej dziesiątce największych firm spożywczych Europy Centralnej

Redakcja
W 2013 roku Mlekpol miał 3 miliardy 570 milionów złotych przychodu. Zdobył tytuł Największej Firmy spośród Podlaskiej Złotej Setki Przedsiębiorstw na tegorocznej 11. edycji tego rankingu. Nagrodę odebrał Józef Wysocki, członek rady nadzorczej Mlekpolu.
W 2013 roku Mlekpol miał 3 miliardy 570 milionów złotych przychodu. Zdobył tytuł Największej Firmy spośród Podlaskiej Złotej Setki Przedsiębiorstw na tegorocznej 11. edycji tego rankingu. Nagrodę odebrał Józef Wysocki, członek rady nadzorczej Mlekpolu.
Spółdzielnia Mleczarska z Grajewa zajęła 9., a Mlekovita 10. miejsce na tej liście przygotowanej przez serwis PortalSpozywczy.pl oraz firmę Bisnode.

Krajowe firmy dominują w zestawieniu największych podmiotów z sektora spożywczego w Europie Centralnej - wśród największych spółek spożywczych z naszego regionu czołowa dziesiątka to podmioty działające w Polsce - podkreślają autorzy rankingu. . W pierwszej dwudziestce rankingu odnaleźć można zaledwie pięć firm operujących w innym kraju (trzy czeskie i dwie węgierskie). O sukcesie polskiej branży spożywczej świadczy również fakt, że spółki z Polski zajmują ponad 50 miejsc w czołowej 100 zestawienia.

„Ranking 800 największych firm spożywczych Europy Centralnej" przygotowany został we wrześniu 2014 r. W zestawieniu uwzględnione zostały firmy z Polski, Republiki Czeskiej, Słowacji, Słowenii, Węgier, Chorwacji oraz Serbii. Lista powstała w oparciu o międzynarodową bazę przedsiębiorstw firmy Bisnode, a także rozesłane ankiety i własne wyliczenia redakcji. 

mlekov

- Budowanie marki to więcej niż stworzenie logo. Kto chce zbudować markę, musi wziąć dozgonny ślub z jakością. Żaden produkt nie może być gorszy

- mówił Zenon Puciaty, dyrektor ds. eksportu Mlekovity, reprezentujący Dariusza Sapińskiego, prezesa Mlekovity na galo Podlaskiej Złotej Setki Przedsiębiorstw Kuriera Porannego . Firmie została przyznana nagroda specjalna za wzrost wartości marki - wzrosła w ciągu 10 lat o miliard złotych!  Według badań rynkowych, od 2004 do 2013 roku wartość marki wzrosła z 200 milionów do ponad 1,3 miliarda zł.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Kto musi dopłacić do podatków?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na poranny.pl Kurier Poranny