MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Mlekovita najbardziej rozpoznawalną marką spożywczą wśród Polaków

Andrzej Matys
Marka Mlekovita zajmuje pierwsze miejsce wśród najczęściej wybieranych przez Polaków marek FMCG. Sukces ten jest wynikiem całorocznej obserwacji koszyków zakupowych 13,5 mln polskich gospodarstw domowych.
Marka Mlekovita zajmuje pierwsze miejsce wśród najczęściej wybieranych przez Polaków marek FMCG. Sukces ten jest wynikiem całorocznej obserwacji koszyków zakupowych 13,5 mln polskich gospodarstw domowych. Mlekovita
Według tegorocznego Raportu Brand Footprint Europe marka Mlekovita zajmuje 1. miejsce wśród najczęściej wybieranych przez Polaków marek FMCG, czyli należących do branży, segmentu dóbr szybko zbywalnych. Wyniki są oparte na całorocznej obserwacji koszyków zakupowych 13,5 mln polskich gospodarstw.

Raport Brand Footprint Europe to szczegółowe badanie, które pokazuje, jakie marki są najchętniej wybierane przez konsumentów w danym kraju. Niekwestionowanym liderem wyborów zakupowych Polaków okazała się marka Mlekovita, która zajęła 1. miejsce w rankingu głównym FMCG (jest też liderem w podkategorii nabiałowej, bowiem m.in. nabiał jest produktem szybko zbywalnym i jak każda żywność - produktem pierwszej potrzeby). Firma z Wysokiego Mazowieckiego może pochwalić się wskaźnikiem Consumer Reach Points (CRP) na poziomie 250,1 mln. Co ważne, w przypadku marki Mlekovita wskaźnik ten wykazuje tendencję rosnącą.

CRP - jest wskaźnikiem, który określa siłę marki na pdst. częstotliwości zakupów. Oblicza się go przez pomnożenie trzech liczb:

  • populacji gospodarstw domowych,
  • penetracji (procent gospodarstw domowych kupujących daną markę),
  • wyboru konsumentów (jak często kupowana jest marka).

Czytaj również:

– Pierwsze miejsce w rankingu najczęściej kupowanych przez Polaków marek jest dla nas wyjątkowo satysfakcjonujące i szczególnie ważne, ponieważ jest efektem decyzji zakupowych naszych rodaków. To oni z całej branży FMCG najchętniej wybierają właśnie Mlekovitę. To jasny sygnał od konsumentów, że dla nich produkty marki Mlekovita są numerem jeden, wygrywają smakiem i jakością. Świadczy to nie tylko o najsilniejszej na ryku FMCG pozycji marki Mlekovita, ale również o lojalności konsumenckiej w mocno konkurencyjnej branży - podkreśla prezes Grupy Mlekovita Dariusz Sapiński i zapewnia: - To dla nas najważniejsze potwierdzenie dobrze wykonanej pracy, wkładanej w spełnianie oczekiwań i potrzeb żywieniowych kupujących.

Raport Brand Footprint Europe jest częścią serii Global Brand Footprint tworzonej przez CPS GfK we współpracy z Kantar Worldpanel. Dane pochodzą z 21 rynków europejskich i analizy ponad 20 600 marek konsumenckich (z wyłączeniem marek własnych sprzedawców detalicznych). Raport obejmuje pięć kategorii FMCG: nabiał, napoje, żywność, środki czystości oraz higiena osobista i uroda. Jest on przygotowywany w oparciu o całoroczną obserwację koszyków zakupowych i zachowań gospodarstw domowych w poszczególnych krajach Europy.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Coraz więcej chętnych na kredyty ze zmienną stopą

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na poranny.pl Kurier Poranny