MISTRZOWIE MOTORYZACJI Zobacz, jak nominowani walczą o głosy...

    MISTRZOWIE MOTORYZACJI Zobacz, jak nominowani walczą o głosy w mediach społecznościowych [PORADNIK]

    Akcja specjalna MISTRZOWIE MOTORYZACJI

    Aktualizacja:

    MISTRZOWIE MOTORYZACJI Zobacz, jak nominowani walczą o głosy w mediach społecznościowych [PORADNIK]
    Trwa plebiscyt MISTRZOWIE MOTORYZACJI. Czytelnicy wybierają najbardziej lubianych i polecanych mechaników, taksówkarzy, instruktorów, najlepsze warsztaty samochodowe, szkoły jazdy oraz korporacje taksówkarskie. Trwa także głosowanie na Brykę Roku oraz Motocykl Roku. Sprawdziliśmy, jak uczestnicy naszej akcji walczą o głosy w mediach społecznościowych. Zebraliśmy ciekawe, a przede wszystkim skuteczne pomysły do wykorzystania w walce o głosy.
    MISTRZOWIE MOTORYZACJI Zobacz, jak nominowani walczą o głosy w mediach społecznościowych [PORADNIK]
    Jednym z podstawowych sposobów poinformowania o udziale w plebiscycie jest podzielenie się tą informacją na Facebooku i w innych mediach społecznościowych. Można to uczynić wykorzystując grafiki przygotowane przez nas dla uczestników plebiscytu lub przygotowując własne projekty:













    MISTRZOWIE MOTORYZACJI Przejdź do głosowania

    JESZCZE LEPIEJ DZIAŁA WIDEO


    Obraz wcale nie musi być statyczny.



    PUBLIKACJE W GAZECIE


    Liderzy rankingów są regularnie prezentowani na łamach gazety. Taką publikacją także warto pochwalić się w mediach społecznościowych. Wystarczy zrobić zdjęcie gazety telefonem lub pobrać elektroniczną wersję gazety na www.prasa24.pl. Można też udostępnić post, w którym prezentujemy liderów na fanpage’u gazety. A tych przecież nie brakuje!



    WARTO INFORMOWAĆ NA FB RÓWNIEŻ O BIEŻĄCYM PRZEBIEGU GŁOSOWANIA!






    MOŻNA UTWORZYĆ WYDARZENIE LUB ZAPROSIĆ ZNAJOMYCH DO GRUPY


    Zgłoszenie przez zadowolonych klientów jest zdecydowanie najlepszą nagrodą za codzienny trud pracy. To ważne wydarzenie! A Facebook daje możliwość wyróżnienia takich chwil poprzez dodanie ich jako “wydarzenie z życia” na facebook’owej tablicy (w zakładce "informacje" należy kliknąć "wydarzenia z życia"). Taka forma aktywności na Facebooku ma jedną wielką zaletę - zobaczy ją zdecydowana większość znajomych (przy zwykłym poście grono to będzie mniejsze).

    KLIKNIJ i zobacz przykład


    KLIENCI POMAGAJĄ ZDOBYĆ GŁOSY


    Dobry mechanik czy skuteczny i profesjonalny instruktor jazdy to skarb! Ci najlepsi cenieni są przez wielu swoich klientów i uczniów w swoich lokalnych społecznościach. Warto pochwalić się nominacją, np. wykorzystując w tym celu lokalne fanpage czy grupy:









    ZAWSZE MOŻNA LICZYĆ NA RODZINĘ I ZNAJOMYCH







    GŁOSY POMAGAJĄ ZDOBYĆ TAKŻE PRACODAWCY


    Nominacja jest jeszcze milsza, jeśli w zbieraniu głosów pomagają pracodawcy/współpracownicy:

    <



    NIE TYLKO FACEBOOK


    Do promocji swojego udziału w akcji uczestnicy wykorzystują także inne media społecznościowe – świetnym kanałem dotarcia do fanów jest także Instagram. Można zamieścić na nim przyciągające uwagę zdjęcie lub przeznaczoną do tego celu grafikę promującą udział w plebiscycie, na której znajduje się instrukcja głosowania:





    CHĘTNIE PODPOWIEMY, JAK SIĘ PROMOWAĆ!


    Gratulujemy pomysłowości! Wszystkich nominowanych do nagrody w plebiscycie Mistrzowie Motoryzacji, którzy chcieliby pochwalić się swoimi działaniami w mediach społecznościowych zachęcamy do przesyłania przykładów e-mailem na adres: joanna.nowik@polskapress.pl

    Wszystkim nominowanym gratulujemy i życzymy wielu głosów!

    MISTRZOWIE MOTORYZACJI Przejdź do głosowania

    Czytaj treści premium w Kurierze Porannym Plus

    Nielimitowany dostęp do wszystkich treści, bez inwazyjnych reklam.

    Najnowsze wiadomości

    Zobacz więcej

    Najczęściej czytane

    Poranny.pl poleca

    Wideo