Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Miód podlaski z „pikselowym” żubrem. To promocja dla naszych pszczelarzy

Oprac. Donata Żmiejko
System identyfikacji wizualnej Miód podlaski powstał w celu popularyzacji produktów lokalnego pszczelarstwa
System identyfikacji wizualnej Miód podlaski powstał w celu popularyzacji produktów lokalnego pszczelarstwa Wrota Podlasia
Każdy podlaski pszczelarz wprowadzający miód do sprzedaży, który będzie zainteresowany promocją swoich produktów w podlaskiej bazie produktów lokalnych, może otrzymać zestawy etykiet Miód podlaski.

Zarząd Województwa Podlaskiego podjął decyzję o przyjęciu systemu identyfikacji wizualnej dla regionalnych miodów - zgodnego z popularnym „pikselowym” żubrem. Nabór zgłoszeń trwa do 15 lutego.

- Zależało nam, aby doskonałej jakości miody z Podlaskiego były łatwo dostrzegalne dla klienta, a jednocześnie, aby pszczelarze uzyskali dostęp do bardzo prostego i wiarygodnego systemu promocji i ochrony – wyjaśnia Stanisław Derehajło, Wicemarszałek Województwa Podlaskiego. - Każdy, kto kupi „Miód podlaski” z naszą etykietą ma pewność, że nabywa produkt od lokalnego pszczelarza, który sam doglądał swych pszczół. Każdą pasiekę odwiedzają nasi pracownicy, a wyniki wizytacji będą dostępne na stronie Podlaskiego Centrum Produktu Lokalnego

  • W komplecie zestawu są etykieta, banderola oraz odpowiednia zakrętka - w wariancie białym i czarnym. Pszczelarze mogą wybierać spośród następujących rodzajów zestawów (zostaną uzupełnione o indywidualne dane producenta):
  • Miód podlaski (uniwersalny),
  • Miód podlaski nektarowy wielokwiatowy,
  • Miód podlaski z terenów leśnych,
  • Miód podlaski nektarowo-spadziowy.

System identyfikacji wizualnej „Miód podlaski” powstał w celu popularyzacji produktów lokalnego pszczelarstwa, mając na względzie tworzenie warunków do rozwoju obszarów wiejskich z uwzględnieniem ich promocji. Jest to inicjatywa o charakterze partnerskim, która ma za zadanie z jednej strony promować lokalne produkty poprzez markę Województwa Podlaskiego, z drugiej zaś promować region poprzez wartościowe produkty. Dodatkowym walorem systemu jest zapoznawanie pszczelarzy z zasadami prawidłowego etykietowania oraz z szeroko rozumianą promocją jakości żywności.

Nabór trwa do 15 lutego 2021 r. (w miarę dostępności środków może zostać wydłużony). O przyznaniu zestawów „Miód podlaski” decyduje kolejność prawidłowo wypełnionego zgłoszenia.

Czytaj też:
Podlaski e-bazarek. Jabłka, wędliny i miód możesz kupić prosto od rolnika

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak postępować, aby chronić się przed bólami pleców

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Miód podlaski z „pikselowym” żubrem. To promocja dla naszych pszczelarzy - Gazeta Współczesna

Wróć na poranny.pl Kurier Poranny