Miejskim Rzecznikiem Konsumentów w Białymstoku jest Jarosław Brzozowski. Dotychczas jego biuro znajdowało się w budynku Urzędu Miejskiego przy ul. Słonimskiej 1. Po przeprowadzce będzie mieści się w budynku przy ul. Lipowej 16, na parterze. Znajduje się tam punkt obsługi klientów Białostockiej Komunikacji Miejskiej. Nowa siedziba jest przestronna, dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych i starszych.
- Warto pamiętać, że na spotkanie z rzecznikiem należy umówić się osobiście w biurze lub telefonicznie (tel. 85 869 6929) - mówi Anna Kowalska z Departamentu Komunikacji Społecznej w Białymstoku. - Sprawy rozpatrywane są bez zbędnej zwłoki, w kolejności, w jakiej są zgłaszane. Czas oczekiwania zależy też od tego, jak skomplikowana jest sprawa. Na umówione spotkanie z rzecznikiem należy zabrać ze sobą wszystkie dokumenty dotyczące poruszanych spraw, np. umowy, faktury, dokumenty gwarancyjne, rachunki.
Pomoc prawna rzecznika polega przede wszystkim na udzielaniu konsumentom (mieszkańcom Białegostoku) porad i informacji prawnych. Rzecznik zajmuje się sprawami konsumenckimi – umowami sprzedaży i umowami o świadczenie usług, np. remontowo-budowlanych, telekomunikacyjnych, przewozowych, turystycznych czy bankowych. Pomaga w przygotowaniu pism, np. reklamacji, oświadczeń o odstąpieniu od umowy, wezwań do zapłaty.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?