Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Michał Sławiński, jeden z największych ekspertów Social Media w Polsce, z wykładem otwartym na Politechnice Białostockiej

Redakcja
Michał  Sławiński, jeden z największych ekspertów Social Media w Polsce, z wykładem otwartym na Politechnice Białostockiej
Michał Sławiński, jeden z największych ekspertów Social Media w Polsce, z wykładem otwartym na Politechnice Białostockiej
Wykłady otwarte w ramach Studiów Podyplomowych na Wydziale Informatyki Politechniki Białostockiej, to cykliczne spotkania osób zainteresowanych i związanych z nowymi technologiami, branżą internetową i przedsiębiorczością.

Tym  razem swoją wiedzą i doświadczeniem podzieli sięMichał  Sławiński, jeden z największych ekspertów branży Social Media w Polsce,  współzałożyciel i organizator "Czwartkowe Spotkania Social Media", który 
opowie „O odwadze w działaniach w mediach społecznościowych" i o tym "Czy opłaca się ryzykować?”

Michał  Sławiński zaczynał od własnego portalu kulturalnego. Od ponad 9 lat zajmuje się mediami społecznościowymi w agencjach: od community managementu - aż do  stanowisk dyrektorów działów Social Media. Poszukuje innowacyjnych rozwiązań wspierających szerokie działania reklamowe, czym obecnie zajmuje się, w jednej z najlepszych agencji interaktywnych w Polsce, K2 Internet.

Miejsce wydarzenia: Wydział Informatyki, Wiejska 45A, wysoki parter, aula 12B,
Czas: 18 czerwca, godz. 13-13:45
http://wi.pb.edu.pl/podyplomowe/kontakt/kampus-budynek-pb/

Wydarzenie na Facebooku
https://www.facebook.com/events/1468302496529182/?active_tab=posts

Kilka słów więcej o prelegencie:
Social Media Innovation Director w K2, współzałożyciel i organizator  Czwartków Social Media, współzałożyciel School of New Media.
Absolwent Polityki Społecznej oraz prawie absolwent Stosowanych Nauk Społecznych na UW. Z branżą social media związany od ponad 9 lat. 
Pracował jako szef działu mediów społecznościowych The Digitals. Tworzył  i rozwijał działania marketingowe w mediach społecznościowych dla takich  marek, jak AXA Polska, Castorama, Desperados, Dom Development, Fly.pl,  Heineken, Hyundai, Intel, PARP, PKP, Raiffeisen Bank, Unilever,  Volkswagen, Warka czy WSiP.
Jeden z twórców School of New Media. Pomysłodawca Czwartków Social Media, najpopularniejszych spotkań branży social media w Polsce. Autor bloga o seksie w reklamie (Sex in Ads), regularnie prowadzonego od 2009 roku oraz wielu artykułów dotyczących mediów społecznościowych.
Prywatnie miłośnik dobrej książki, historii Warszawy, piwa, futsalu i jeszcze kilku rzeczy.

 

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na poranny.pl Kurier Poranny