Podlaski Urząd Wojewódzki jako pierwszy w Polsce zamienił dokument papierowy na elektroniczny. Teraz uczy inne urzędy wojewódzkie. Obecnie system EZD, czyli Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją, stworzony przez informatyków z PUW wdrażany jest w ośmiu regionach. To przede wszystkim spore oszczędności. Wysyłka jednego listu z potwierdzeniem otrzymania, to koszt ponad 5 zł. A takich listów w korespondencji seryjnej wysyła się setki. W systemie elektronicznym koszty są zerowe.
Czytaj e-wydanie »Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?