W tym roku, z uwagi na ograniczone środki w budżecie, został zaplanowany tylko jeden przetarg na materiały promocyjne – informuje Anna Kowalska z departamentu komunikacji społecznej Urzędu Miejskiego w Białymstoku.
Z warunków przetargu wynika, że został on podzielony na cztery części. Pierwsza obejmuje dostarczenie fotomat (podkładek) śniadaniowych ze zdjęciami Białegostoku. Ma ich być 300 kompletów (w każdym cztery sztuki). Z kolei w części trzeciej urząd miejski zamówił 5000 sztuk reklamowych foliowych dużych z logo miasta. Część czwarta obejmuje koszulki bawełniane zarówno damskie, jak i męskie, także w wersji polo. W sumie ma ich być 600. Zamawiający dopuszcza dostawę koszulek polo męskich zarówno z dwoma, jak i trzema guzikami – doprecyzowuje wiceprezydent Rafał Rudnicki w odpowiedzi na pytanie potencjalnego oferenta.
Najobszerniejsza jest część trzecia zamówienia. W jej skład wchodzi m.in. dostarczenie 500 sztuk pendrive, tyle samo breloczków z latarką, jak i ponczo w breloku. Ponadto 300 misiów i podróżnych zestawów krawieckich, 1000 smyczy. W sumie w tej części zamówienia lista obejmuje 19 pozycji.
- Asortyment ograniczony został do materiałów, których Zamawiający już nie posiada lub ich stan magazynowy jest niewielki i wymaga uzupełnienia – tłumaczy Anna Kowalska. - Wybrane produkty są uniwersalne, powszechne, stosunkowo tanie, występujące w dużych ilościach.
Miasto już dwa razy zmieniało termin składania ofert. Teraz potencjalni wykonawcy mają czas do czwartku
iPolitycznie - Czy słowa Stefańczuka o Wołyniu to przełom?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na Twitterze!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?